Køb af DVD film i UK?
Fra : Per Kristensen

Dato : 26-02-02 13:15

Jeg har tænkt mig at købe Man Bites Dog på DVD. Proshop har den listet, men
kun som en UK release. Kan nogen fortælle om den er cencureret i den udgave?
Der er noget med en hjemmeside hvor man kan se det. Desuden vil jeg gerne
have links til nogle gode UK DVD salgs sider, hvor man måske kan købe den
billigere. Tak.

Fra : Martin Møller

Dato : 26-02-02 13:22

Per Kristensen wrote:

> Desuden vil jeg gerne
> have links til nogle gode UK DVD salgs sider, hvor man måske kan købe den
> billigere. Tak.

Jamen, så får du da det:

www.futureent.com

Har selv handlet der flere gange, og er fuldt tilfreds. Har ikke undersøgt
om de har det du søger.

--
Mvh. Martin

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-02-02 13:31

"Martin Møller" <RemovEmartin@sophusmedical.dk> wrote in message

> Jamen, så får du da det:
>
> www.futureent.com
>
> Har selv handlet der flere gange, og er fuldt tilfreds. Har ikke undersøgt
> om de har det du søger.
>
> --
> Mvh. Martin

De har den ikke. Jeg prøvede hos Blackstar.co.uk, som da også har filmen,
men der koster den det samme som hos Proshop, så jeg bestiller den hos
Proshop.

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 26-02-02 20:23

> De har den ikke. Jeg prøvede hos Blackstar.co.uk, som da også har filmen,
> men der koster den det samme som hos Proshop, så jeg bestiller den hos
> Proshop.

Blackstar har et stort udvalg, men der er ikke altid specielt billige.

Du kan få (kunne have fået) den for £14.99 incl. porto hos
http://www.splashdvd.co.uk

Tja.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 26-02-02 22:42

"Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> skrev i en meddelelse
> Blackstar har et stort udvalg, men der er ikke altid specielt billige.
>
> Du kan få (kunne have fået) den for £14.99 incl. porto hos
> http://www.splashdvd.co.uk
>
> Tja.

Tjah, de ligger på kanaløen Jersey, og du risikere dermed at skulle betale
told/moms og Post Danmarks "vi stjæler dine penge"-gebyr...

Joakim

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-02-02 17:26

"Martin Møller" <RemovEmartin@sophusmedical.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, så får du da det:
>
> www.futureent.com
>
> Har selv handlet der flere gange, og er fuldt tilfreds. Har ikke undersøgt
> om de har det du søger.

Nu sælger futureent.com altså kun region 1. De nytter ikke rigtigt så meget,
når Per leder efter en region 2-titel.

http://www.bensonsworld.co.uk har den til £15.99 inkl. forsendelse.

MVH
Jens

Fra : Martin Møller

Dato : 27-02-02 00:00

Jens Thomsen wrote:

> Nu sælger futureent.com altså kun region 1. De nytter ikke rigtigt så
meget,
> når Per leder efter en region 2-titel.

Og hvor skulle undertegnede vide det fra?

Så vidt jeg kan læse i Pers startindlæg, står der intet om, at kravet skal
være region 2 eller at 'Man Bites Dog' kun er ude på region 2... Men jeg er
måske analfabet?

--
Mvh. Martin

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-02-02 09:26

> [...]
> være region 2 eller at 'Man Bites Dog' kun er ude på region 2... Men jeg

Slap dog af, din sure prut.

Per diskuterede titlen samtidigt i en anden tråd i gruppen. Keine häxerei!

MVH
Jens

Fra : Martin Møller

Dato : 27-02-02 10:12

Jens Thomsen wrote:

> Slap dog af, din sure prut.

Prut er nok overdrevet, men sur... ja, det hænder!

> Per diskuterede titlen samtidigt i en anden tråd i gruppen. Keine häxerei!

Okay, okay - den havde jeg ikke nærstuderet. Keine häxerei hier auch!

--
Mvh. Martin

Fra : Ole Sørensen

Dato : 26-02-02 13:23

Har ikke lige tjekket om den er der, men et godt sted at kigge er:

http://www.dvdcompare.org.uk/

Fra : Kasper Bang

Dato : 27-02-02 16:06

"Ole S?ensen" <whocares@e-mail.dk> wrote:
> Har ikke lige tjekket om den er der, men et godt sted at kigge er:
> http://www.dvdcompare.org.uk/

Prøv også http://uk.shopsmart.com/.

MVH/Kasper

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-02-02 14:11

Hejsa

www.bbfc.co.uk

Det engelske censur organ (hedder det ikke det)

Farlige er de

Hilsen

Peter

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-02-02 17:31

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> www.bbfc.co.uk
>
> Det engelske censur organ (hedder det ikke det)
>
> Farlige er de

De fortæller desværre kun, om de selv har klippet i den - ikke hvorvidt
distributøren har sakset i den først.

MVH
Jens

Fra : Wolfgang

Dato : 26-02-02 17:02

> [...]

men
> kun som en UK release. Kan nogen fortælle om den er cencureret i den

Er det ikke den udgave (Tartan), som ifølge Jens Thomsen er censureret?

/w

Fra : Kurt Brixen

Dato : 26-02-02 17:10

On Tue, 26 Feb 2002 13:14:40 +0100, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

> [...]
>have links til nogle gode UK DVD salgs sider, hvor man måske kan købe den

Bensonsworld er et godt sted at købe R2 UK udgivelser.

http://www.bensonsworld.co.uk/detail.asp?product=7000000058803

Her er den til ca. 195 kr. incl. porto.

Kurt Brixen