Dræberhunde !
Fra : x Vuf x

Dato : 26-02-02 13:25

Min mening om den dumme dyrlæge fra i går aftes, behøver ikke
blive luftet her, for der er vi sikkert ret enige! Jeg så det
ikke i går men nu her for lidt siden.

Jeg har også huset fuld af dræberhunde! Jo jo! De er utrættelige
i deres dræberrus, når de fåe øje på en mus, hvilket jeg har huset
fuld af! Men burde racen så egentlig ikke forbydes? Papillon
er en MEGET farlig race...for mus, fluer og edderkopper!
Bingo: "De åndssvage fugle flyver for højt!".
Rotter skal også passe på deres helbred, når Buster er i
nærheden! Alt i alt en meget farlig race!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 06.02.2002
-

Fra : Mejdahl

Dato : 26-02-02 16:10

Hej VUF

Den "dumme dyrlæge" du skriver om, har ellers været utrolig godt omtalt af
diverse hundeejer, ja jeg kender ham ikke men der har været en del om ham i
fjernsynet i gennem tiderne og nå han udtaler, sig som han gør i TV så er
der en masse mennesker der kaster sig for han fødder ( ikke mig ) så jeg
syntes at det er en rigtig god ide at få en debat så Bille (dyrlægen) kan
blive holdt i kort snor.
Hej fra Jens

Fra : Jan

Dato : 05-03-02 12:38

Selv om din hund sikkert er verdens dejligste hund, som jo også min er og
andres er, så kan det ikke nytte at man ignorerer at der kan være nogle
seriøse problemstillinger som det kun kan være i alles hundeejere at få
fokus på og have en holdning til.

Den omtalte dyrlæge kan selvfølgelig have sin mening som han har lyst, moral
og evne til, og det samme kan vi andre, det er ikke meningen det handler om,
men problemstillingen, og uanset hvor dum du mener han er, så kan han ikke
skabe et problem blot ved at tale om det, ligesom du og jeg heller kan
tale/skrive et problem væk fra jordens overflade.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-03-02 12:58

On Tue, 5 Mar 2002 12:37:38 +0100, "Jan" <nikond100@ronzak.com> wrotd:

> [...]
>skabe et problem blot ved at tale om det, ligesom du og jeg heller kan
>tale/skrive et problem væk fra jordens overflade.

Jeg kan love dig for at han kan skabe et problem ved at snakke om det
! for mange mennesker tror at hvad de ser i tv er sandheden og så skal
jeg gå og forklare folk at min hund ikke er farlig o.s.v. det kalder
jeg et problem at blæse noget op som ikke burde blæses op !

Det er et socialt problem , det er ejeren af hunden der gør hunden
farlig ! ALLE hunde kan blive farlige hvis de opdrages til det ! Ja
også en labrador eller en schæfer . De mennesker der vil have en
"farlig" hund skal nok skaffe sig en sådan ligegyldigt hvad , ellers
skulle vi udryde alle hunde i Danmark , ser du pointen ? det er ejeren
af hunden der er problemet og IKKE hunden

Der findes ikke onde hunde , kun dårlige hundeejere .

Fra : x Vuf x

Dato : 05-03-02 14:19

Tue, 5 Mar 2002 12:37:38 +0100, Jan wrote:

>ligesom du og jeg heller kan
>tale/skrive et problem væk fra jordens overflade.

Dybest set så er det altså søtgeligt!

--
Mvh Sonja sonpet@***tdcadsl.dk fjern de 3*
http://www.sonpet.com/