Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dias til photoCD
Fra : Jan Madsen

Dato : 26-02-02 10:14

Hi

Kender I et fotolab der tilbyder fremkaldelse af dias og derefter en
PhotoCD af filmen samtidigt? (Til en pris der er til at betale)
--
Venlig hilsen, Best regards

Jan Madsen

If it works, tear it apart and find out why!

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 26-02-02 15:55

Hej Jan

Jeg har et par gange fået lavet det i Tyskland, da jeg har familie der og de
så kunne sende den retur. I Tyskland kostede det ca. 400 Dkr for en CD med
100 billeder og det er nok det billigste, jeg indtil har fået det lavet til.

VH
Per

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 26-02-02 17:07

> Kender I et fotolab der tilbyder fremkaldelse af dias og derefter en
> PhotoCD af filmen samtidigt? (Til en pris der er til at betale)
Jeg har lige talt med Foto-Huset , Geels Plads 22 , 2830 Virum Tel
45852660
og de tilbyder fremkaldelse af DIA film med fotocd og uden indramning af
dias til 89kr.
mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : PRESTIJ

Dato : 27-02-02 19:00

Er du nu helt sikker på om det er en Photo-CD??
Og ikke en Picture CD??

Der er extremt forskel

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 27-02-02 20:30

> Er du nu helt sikker på om det er en Photo-CD??
> Og ikke en Picture CD??
>
> Der er extremt forskel

Sorry, jeg tror det var en Picture CD