Hvilket motherboard er dette ?
Fra : Kim

Dato : 24-02-02 13:52

På manualen står der :

K6XV3 + /66 Rev. B + System Board

(med en AMD K6-2 500MHz processor)

Bios nr. 10/06/1999-VP3-596B-DD-2A5LED4GC-00.

Kan nogen her være flinke at fortælle mig hvad det er for et motherboard jeg
har, det står nemlig ikke i manualen.

Med venlig hilsen

Kim O.

Fra : Henrik Høy

Dato : 26-02-02 06:35

In article <4j5e8.38$_%1.118342@rdr1.wms.teleglobe.net>,
kio@kabelnettet.dk says...
> [...]
>
> Bios nr. 10/06/1999-VP3-596B-DD-2A5LED4GC-00.
>
> Kan nogen her være flinke at fortælle mig hvad det er for et motherboard jeg

Hejsa.

http://sj.dfi.com.tw/frame.asp

www.google.com er din ven.

Mvh

Henrik

Fra : Martin K

Dato : 26-02-02 16:10

Hej

Har selv et DFI. Det tog mig da omkring 2 år før jeg fandt ud af hvilket
fabrikat det var. De vil nemlig ikke så gerne ud med det. Men er det da
egentlig ikke også et relativt low-end kort...?

--
Martin K

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 27-02-02 11:10

Martin K wrote:

> Har selv et DFI. Det tog mig da omkring 2 år før jeg fandt ud af hvilket
> fabrikat det var. De vil nemlig ikke så gerne ud med det. Men er det da
> egentlig ikke også et relativt low-end kort...?

Jo.
Jeg havde faktisk tænkt på at lave en liste over bundkortproducenter,
sorteret efter generel kvalitet+stabilitet
(Ikke efter overclocking-muligheder)

For nu lige at kortslutte enhver religiøs diskussion, skal vi starte med
at være enige om at Asus og Abit er top-kvalitet og koncentrere os om at
få resten sorteret?

Her er min (sikkert ukomplette liste):

Asus eller Abit på 1. pladsen, vælg selv.
Gigabyte
Intel
Epox
Tyan
QDI
Microstar
Soltek
Soyo
AOpen
Chaintech
Iwill
Matsonic
Acorp
DFI
FIC
Freetech
Jetway
PC-Chips

Fra : Martin K

Dato : 27-02-02 15:36

Hvad med ECS... hvor kommer de ind?

--
Martin K

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 27-02-02 15:54

Martin K wrote:

> Hvad med ECS... hvor kommer de ind?
<snip>

Ved siden af PcChips. Det er samme fabrik.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Martin K

Dato : 27-02-02 16:27

Bom, bom... er det så langt nede...?

--