blokke i css istedet for table
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 26-02-02 00:34

Hej

Har i nogen links hvor jeg kan læse om hvordan jeg bruger css til at
erstatte table?

--
Venlig hilsen
Tonny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-02 00:49

<http://www.thenoodleincident.com/tutorials/box_lesson/boxes.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 26-02-02 00:50

Tonny Sejr Kromann wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Har i nogen links hvor jeg kan læse om hvordan jeg bruger css til at
> erstatte table?

Hej Tonny

Tag et kig på http://www.glish.com/css/

Her er der flere eksempler på, hvordan layouter din side med css fremfor
tables.

Venlig hilsen Joachim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne