Java?
Fra : TONNY RIIS

Dato : 25-02-02 21:51

Hej
Hvordan får jeg Outlook Ekspress 6.0 til at vise Java script?
Der er visse sider jeg ikke kan læse

Mvh

Tonny

Fra : Martin Christensen

Dato : 25-02-02 23:29

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-02 00:11

Mon, 25 Feb 2002 21:51:12 +0100, skrev "TONNY RIIS"
<ti.riis@get2net.dk>:

>Hvordan får jeg Outlook Ekspress 6.0 til at vise Java script?

Mon ikke, det er Internet Explorer du tænker på og det er næppe
javascript, du ikke kan se, men java.

Kør en windowsupdate og hent VM (virtuel machine).
--
med venlig hilsen
Knud