Skærme
Fijala 3554
WinXPpro genkender ikke min ViewSonic P95f
Fra : Hans Holck

Dato : 25-02-02 21:39

Hej...

Hvad skal jeg gøre for at winXPpro vil genkende min ViewSonic P95f?
Det kunne være rart at udnytte skærmen fuldt ud...

Hilsen Hans

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 25-02-02 21:53

http://www.viewsonic.co.uk/support/index.cfm?tab=2

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Hans Holck

Dato : 25-02-02 23:28

Tusind tak for hjælpen... Nu kan jeg kører 120Hz istedet for 85Hz...

Hilsen Hans