Fejl ved install. af Win efter install. af~
Fra : Kelloggs

Dato : 25-02-02 21:47

Hejsa

Jeg har købt et ECSK7S5A bundkort og et nyt kabinet, efter at have sat det
hele sammen, begyndte jeg at installere Win2000, men så kom problemet

Når Windows prøver at loade de forskellige filer kommer den hurtigt til
noget der hedder "Loading files (Win 2000 Executive)" og herefter kommer
fejlen:
\i386\ntkrnlmp.exe could not be loaded. The error code is 4.
Umiddelbart en fejlkode som er lige til at gå til, not !

Udover kabinettet, bundkortet og en anden cpu, så er resten genbrug fra en
computer som har kørt uden problemer, så derfor kan det næsten kun være
bundkortet.

Jeg har prøvet forskellige muligheder med IDE-slots'ne, uden for held.
Primary, secondary, med alle diske, med kun en disk.
Skiftet cd'rom drev, uden held.
Skiftet cd, uden held (fejlen kommer også med en WinXP cd).
Har slået s.m.a.r.t. fra og til i bios, disabled/enabled onboard audio og
modem, uden held.

Så nu er det gyldne spørgsmål; Hvad er fejlen ?

Mvh
Henrik