Commodore 64 nostalgi
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 25-02-02 20:52

http://www.zzap64.co.uk/indexmain.html

Alle de gamle Zzap 64 ! computerblade, ligger online, med samtlige sider fra
bladende, indscannet, og det hele !

Fed læsning !

Der er osse lavet et nyt nummer af bladet :

http://www.zzap64.co.uk/

Nostalgi, så det batter.

Thomas

Fra : Nano**

Dato : 26-02-02 22:32

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bladende, indscannet, og det hele !
>
> Fed læsning !
>
> Der er osse lavet et nyt nummer af bladet :

har du et link med alle spillene så man kan spille de gode gamle på pc'eren?
--
Nano**
ICQ#123531873

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-02-02 12:02

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> har du et link med alle spillene så man kan spille de gode gamle på
pc'eren?

http://www.lemon64.com/

Her er der masser af guf. Både spil, og de emulatorer du skal bruge.

Thomas

Fra : DWM

Dato : 27-02-02 17:51

> http://www.lemon64.com/
>
> Her er der masser af guf. Både spil, og de emulatorer du skal bruge.

Der er meget mere på www.c64.com
Hvis der er nogle C64 spil som I ikke kan finde så send mig en
besked på ICQ 20964885
Jeg har efterhånden en del disk images.

/Kenneth Iversen