legetøj i klatremiljø
Fra : Majer

Dato : 25-02-02 21:13

Hej med jer!

Jeg har langt om længe fået hængt noget "legetøj" op i Peter's klatremiljø.
Jeg har læst flere steder, at det var en god idé at hænge det op i
lædresnørre, så det har jeg selvfølgelig gjort! Men nu er jeg i tvivl om
hvor lange de snørre skal være??.. Hvis de er for lange kan han vel blive
viklet ind i den, og i værste fald blive kvalt. Og hvis de er for korte, er
de vel kedelige at lege med?!?...

Nogle gode råd???...

VH
--
Majer

Peters fotoalbum:
http://home24.inet.tele.dk/majer/

Fra : Rie Lysvad

Dato : 26-02-02 02:23

hej Majer

Brug elastikker - de behøver ikke at være så lange, katten trækker dem selv
lange og når den så giver slip - ups, så hopper legetøjet op og ned og frem
og tilbage, og hvis katten ikke er tændt, så bliver den det! God fornøjelse.

Venlig hilsen Rie

Majer <majer[NO-SPAM]@hansen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7a9ae7$0$10851$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Majer

Dato : 26-02-02 07:22

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
frem
> og tilbage, og hvis katten ikke er tændt, så bliver den det! God

Jeg har bare læst, at kløerne kan sidde fast i elastikker. Og det er jo ikke
så godt, hvis han ender med at sidde der i flere timer, mens man er på
arbejde!

VH

Fra : Mette Frederksen

Dato : 26-02-02 08:50

Hejsa!

Det legetøg vi har til at hænge i stuen er et langt elastik... der i har jeg
bundet 30 cm. lædersnor med en mus i! *S*

Cæsar hænger ikke fast og han har ikke bidt lædersnoren over endnu! *S*

Så det fungerer rigtig fint! *S*

Mette

--
\!/