Stig Møller og Peter Ingemann
Fra : Peter Kaas

Dato : 26-01-01 08:47

Hej NG

I går i morgen tv på TV2 var Stig Møller og
Peter Ingemann inde og spille nogle sange
fra deres nye CD.

Navnet på den nye CD blev dog ikke nævnt...
er der nogen der kender det og måske
endda har CD'en eller har hørt den?

Under det efterfølgende interviewe med Stig Møller
kom det frem, at han var kommet på internettet.
Men der blev ikke nævnt nogen URL, ej heller
hvad siden præcist drejer sig om.
Er der nogen der ved noget om det?

I øvrigt var interviewet med Stig Møller - vel nok
den sidste hippie i Danmark - ret underholdende
og oplivende, den mand er jo bare rigtig, rigtig
glad...

Mvh
Peter

Fra : Keld Petersen

Dato : 26-01-01 09:28

http://www.stigmoeller.dk/

Fra : Troels

Dato : 25-01-01 21:58

Var det ikke det nummer der var lige lovlig åbentlyst playback? Til sidste
klippede de da ihvertfald til et kamera i nakken på bassisten, så man ikke
kunne se at de ikke flyttede fingrene. Eller er det bare mig der er helt
galt på den???

Vh. Troels

Fra : Peter Kaas

Dato : 26-01-01 15:18

> [...]
> kunne se at de ikke flyttede fingrene. Eller er det bare mig der er helt

He he Det har du sgu ret i... Stig Møller præsterede også at spille
både rytmeguitar og (elektrisk)solo på en akustisk... og det hele på
een gang vel og mærke!
Meeen, man kan jo ikke få det hele og det er ikke hver dag man
ser så prominente herrer inden for dansk rockmusik som
Peter Ingemann (som var bassisten BTW) og Stig Møller!

Mvh
Peter

Fra : Troels

Dato : 26-01-01 17:00

> [...]
> ser så prominente herrer inden for dansk rockmusik som
> Peter Ingemann (som var bassisten BTW) og Stig Møller!

Det har egentligt undret mig et par gange at gæsterne ikke spiller live, når
nu det er nogen som egentligt godt kan. Jeg har tænkt over om det er tv2 der
ikke vil have det, eller om det er bands'ene. Det er jo under alle
omstændigheder ikke særlig "hippie-agtigt" at lave sådan noget snyd...

Vh. Troels

Fra : Uffe Christensen

Dato : 26-01-01 21:00

Møller og Ingemanns plade hedder

Stig Møller & Peter Ingemann:
LIVET GROR - OG DET ER SKØNT
64 minutter
Ping Rec.

Med på pladen er også gode gamle Ken Gudmann, Ørva og Nanna. Det er en
rigtig god plade, som jeg forresten anmelder i Jyllands-Posten på tirsdag.
Har man trang til 60er-nostalgi kunne man kaste et blik på www.karma.dk, der
også har en link til Møllers homepage.

UffeC