Orange >>> Telia med det samme nummer!!
Fra : Jesper Sloth

Dato : 25-02-02 17:26

Hej

Jeg overvejer at skifte fra Orange til Telia da jeg kan låne en 6210 gratis,
i forbindelse med et erhvervs abonnement over 24 mdr., men jeg ville jo
gerne have mit gamle nummer med over, giver det stadigvæk mange problemer?
Og hvordan med Telia fungere det?? Jeg kan se at prisen er næsten den samme
jeg har OrangeMatch nu og kan få Mobizz ved Telia hvor jeg skal give samme
minutpris også på Sonofon (roaming).

Mvh

Jesper

Fra : jan steen sørensen

Dato : 25-02-02 23:15

Ja det kan du godt - forvent op til 6 ugers portringstid - du bruger blot
din nuværende (orange) indtil da, når dagen kommer hvor orange lukker for
dit abon, sætter du blot Telia's SIM-kort i - ganske enkelt!

--
mvh. Jan

Fra : Jakob H K

Dato : 26-02-02 00:38

Jesper Sloth <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> wrote:

> Hej
>
> Jeg overvejer at skifte fra Orange til Telia

Jeg vil i den forbindelse lige nævne at jeg kun har haft problemer med
Telia. Søg på telia med google eller andet inden du beslutter dig

Hygge

Jakob H K

Fra : jan steen sørensen

Dato : 27-02-02 19:33

"Jakob H K" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil i den forbindelse lige nævne at jeg kun har haft problemer med
> Telia. Søg på telia med google eller andet inden du beslutter dig

Jeg kan kun sige: når der kommer mange nye kunder i butikken over kort tid -
vil der også være MANGE der føler at de har problemer.

Hvis kundtilgangen var kontroleret og langsom var det sikkert ikke noget
problem at gøre langt flere tilfreds.
Men sådan fungerer det IKKE for tiden, DERFOR:
Sørg for at din aftale bliver korrekt oprettet første gang, at din lokale
leverandør kan og VED hvordan f.eks. en Telia mobil-aftale er "strikket"
sammen - alt for mange gange TROR kunderne at det kun er teleselskaberne der
laver fejl (ja OK, nogle gange gør selskaberne fejl)

Jan
Tilfreds Telia/Orange kunde

Fra : Jakob H K

Dato : 27-02-02 21:55

> vil der også være MANGE der føler at de har problemer.

Jeg følte ikke at jeg havde problemer, jeg havde problemer.

> Hvis kundtilgangen var kontroleret og langsom var det sikkert ikke noget
> problem at gøre langt flere tilfreds.

Ingen undskyldning for Telia. Jeg var kunde der længe, problemerne var
ikke oprettelses relateret. Der var problemer over megen lang tid og det
galt både stationær, og mobiltelefoni.

Jeg overser aldrig en chance til at advare mod Telia, de har åbenbart
ikke viljen/evnerne til at få deres fakturerings/support system til at
fungere.

Venlig hilsen

Jakob Højer Kristensen