SMS-svar kontra Telmore
Fra : Kongen

Dato : 25-02-02 16:31

Er Telmore/TDC stoppet med at sende bekræftelse på om beskeden er modtaget
eller ej ??? Har nemlig ikke fået svar til tilbage i en uges tid.

Jan

-
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Fra : Sunz

Dato : 25-02-02 16:45

> Er Telmore/TDC stoppet med at sende bekræftelse på om beskeden er modtaget
> eller ej ??? Har nemlig ikke fået svar til tilbage i en uges tid.

Ja jeg har også undret mig om det samme!! Men det kan TDC vel fortælle os??

-Sunz

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 25-02-02 17:01

"Sunz" <sune23@worldonline.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Ja jeg har også undret mig om det samme!! Men det kan TDC vel fortælle
os??

Det blev diskuteret her nogle gange.

Se på http://www.tdcmobil.dk/vic/index.html

--
Rainer Schöbe
using "E-Plus Professional Data HSCSD"

Fra : Fischer

Dato : 25-02-02 17:05

> Ja jeg har også undret mig om det samme!! Men det kan TDC vel fortælle
os??

Pr. 15/2 er TDC (og dermed også Telmore) holdt op med at sende kvittering.
Man kan stadig få kvittering ved at starte en SMS med *0#.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-02 17:14

Sunz skrev:

>Ja jeg har også undret mig om det samme!! Men det kan TDC vel fortælle os?

www.vic.dk har svaret - klik dig videre fra forsiden.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Dennis Lange

Dato : 25-02-02 17:11

"Kongen" <jp@person.dk> skrev i en meddelelse
> Er Telmore/TDC stoppet med at sende bekræftelse på om beskeden er modtaget
> eller ej ??? Har nemlig ikke fået svar til tilbage i en uges tid.

Kig på Telmores hjemmeside...
Helt nøjagtigt http://www.telmore.dk/artikler/170102.html

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Kongen

Dato : 25-02-02 17:26

> Kig på Telmores hjemmeside...
> Helt nøjagtigt http://www.telmore.dk/artikler/170102.html

Tak for det, men hvor dan er det så lige, jeg sætter min gamle N6150 til at
få svar hver gang ???

Fra : Sunz

Dato : 25-02-02 17:38

Kongen skrev:
> Tak for det, men hvor dan er det så lige, jeg sætter min gamle N6150 til
at
> få svar hver gang ???

SV:
1. Tryk "Menu"
2. Vælg Beskeder med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
3. Vælg Besked-indstillinger med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
4. Vælg Fælles med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
5. Vælg Aktivitets-rapporter med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
6. Vælg Ja med "pil op/ned" og tryk "OK"

-Sunz

Fra : Kongen

Dato : 25-02-02 18:35

> [...]
> 5. Vælg Aktivitets-rapporter med "pil op/ned" og tryk "Vælg"
> 6. Vælg Ja med "pil op/ned" og tryk "OK"

Mange tak !

Fra : Poul E.

Dato : 25-02-02 20:28

On Mon, 25 Feb 2002 16:31:05 +0100, "Kongen" <jp@person.dk> wrote:

>Er Telmore/TDC stoppet med at sende bekræftelse på om beskeden er modtaget
>eller ej ??? Har nemlig ikke fået svar til tilbage i en uges tid.

> [...]
Der er en forklaring på Telmore hjemmesiden. Der er også nævnt hvordan
det kan bringes til at virke som før ændringen.

Poul Erik