N6210 slukker
Fra : SH

Dato : 25-02-02 16:24

Hej med jer

Min Nokia 6210 har fået en irriterende vane med at slukke komplet umotiveret
i min lomme. Jeg ved helt sikkert at jeg har slået tastelåsen til, så det er
ikke det, der er galt. Batteriet sidder også fint fast.

Hvad er der galt?? Jeg kender andre med samme problem...

Simon
_________________________________________ simon petersen ICQ#:58286249
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314258286249
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/58286249

Fra : Nick Christensen

Dato : 25-02-02 19:58

> Min Nokia 6210 har fået en irriterende vane med at slukke komplet
> umotiveret i min lomme. Jeg ved helt sikkert at jeg har slået

En software opdatering kunne måske hjælpe?

--

:: Nick Christensen

Fra : helloo.dk

Dato : 25-02-02 20:40

Hvis du opdatere softwaren vil dette i de fleste tilfælde hjælpe en del. Se
www.helloo.dk der er beskrevet lidt om dette..

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-02-02 20:53

"SH" <cfp12301@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ikke det, der er galt. Batteriet sidder også fint fast.
>
> Hvad er der galt?? Jeg kender andre med samme problem...

Velkommen i klubben.
Det er vist en general fejl da der ved tidliger omtale i en (denne?)
newsgroup var en der udtalte det var specifikt enelleranden chip der havde
rysted sig løs.
Min gør det også men jeg har næsten opgivet at tage kampen op med det
uduelig service center de har her i byen. Hvis den bliver indleveret går der
vel 1½måned, argh :(
Du kan evt søge til nærmeste Nokia Service center og få den firmware
opdateret. Det koster ingenting sålænge den er indenfor garenti og det kunne
jo være det hjalp på dit problem..

/Dennis

Fra : Nick Christensen

Dato : 26-02-02 02:55

> Det er vist en general fejl da der ved tidliger omtale i en (denne?)
> newsgroup var en der udtalte det var specifikt enelleranden chip der

Jeg har haft min 6210 siden den kom på markedet i september 2000. Jeg har
aldrig haft nogen problemer med min 6210 af den art. I starten var der
lidt software probs, men fra 04.27 og op har den bare kørt perfekt.

Min bedste telefon nogensiden.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Ped

Dato : 05-03-02 21:15

Hej,

Jeg har haft samme problem på min Panasonic, men jeg fandt ud af at problemet
var rent mekanisk. Der hvor telefonens små kontaktfjedre ligger an mod
batteriets poler, var der brændt nogle mikroskobiske huller, eller 'grater'
nærmest. Ved hjælp af det fineste smergelpapir jeg kunne opdrive glattede jeg
polfladerne af, og problemet var pist væk!

M.v.h.

Jens L. Pedersen