ATT: EH
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-02-02 15:46

hvis du har noget at sige til mig, så vær venlig ikke at gøre det fra en
fake email adresse så jeg har muligheden for at svare dig....
jeg kan fortælle at du har misforstået mine intentioner og på det groveste
svinet mig til i den mail du netop har sendt mig....

derfor vil jeg anmode at du endnu engang sender mig en e-mail ( med en valid
adresse) så jeg kan svare dig og pointere hvor du misforstår mig...

den vrede du har rettet mod mig er uberettiget og jeg håber du vil give mig
chancen for at bevise det...

fut: dk.snak.snik
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Sott

Dato : 25-02-02 16:02

Hej Sabina og EH og I andre.

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
groveste
> svinet mig til i den mail du netop har sendt mig....

Jamen - EH dog!
Har du ikke lige selv bevist hvor urealistisk det er aldrig
at skændes, du kan jo ikke engang holde en god tone
overfor mennesker der er dig totalt fremmede, og som
du derfor ikke har det mindste følelsesmæssige engagement
i?

> den vrede du har rettet mod mig er uberettiget og jeg håber du vil give
mig
> chancen for at bevise det...

Hvor er køligheden og distancen henne?

Det virker på mig dybt useriøst først at hævde at skænderier
ikke bør forekomme, for dernæst ikke engang at kunne bevare
"kammertonen" overfor fremmede, og slutteligt at foretage sig
noget så barnagtigt som at svine folk til fra en fake mailadresse.

/ironi on
Halleluja - jeg vil aldrig skændes med min partner, jeg vil
hellere skændes med ligegyldige fremmede, for de kan
virkelig bringe mit pis i kog - ikke som en jeg elsker ville
kunne, for det hun/han kunne sige, det ville rage mig en
høstblomst og aldrig give anledning til vredesudbrud!!
/ironi off

*vild griner*

Søs

Fra : Henning

Dato : 25-02-02 16:54

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne, for det hun/han kunne sige, det ville rage mig en
> høstblomst og aldrig give anledning til vredesudbrud!!

Ok! Så boykot EH, da han ikke kan finde ud af at omgås
andre på et rimeligt plan, det er ikke noget at sige til, han
har det svært med at finde kærester etc. etc.
EH er tilsyneladende uden for terapeutisk rækkevidde.

MVH
Henning

FUT news:dk.admin.netikette

Fra : Freya

Dato : 25-02-02 20:19

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev :

>Ok! Så boykot EH, da han ikke kan finde ud af at omgås
>andre på et rimeligt plan, det er ikke noget at sige til, han
>har det svært med at finde kærester etc. etc.
>EH er tilsyneladende uden for terapeutisk rækkevidde.

Ja, boykot ham, plonk ham, han har trods alt begået den værste
forbrydelse af alle, nemlig at undlade at følge en FUT og dermed er
han, og kun han, skyld i en gigantisk off-topic tråd?

Hver og én der har deltaget i den tråd har været medvirkende til at
den er blevet længere og længere. Det er muligt at EH har gjort sig
skyldig i personangreb, jeg har ikke fulgt tråden nøje, så det ved jeg
ikke, men det er så det. Det må han afklare med den forurettede. Han
skal ikke stå til regnskab for resten af gruppen.

I bebrejder EH at han holder liv i en off-topic tråd, og I bliver sgu'
ved!

FUT: dk.admin.netikette

--
Freya

Fra : EH

Dato : 25-02-02 20:23

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c7a5e2b$0$218$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Ok! Så boykot EH, da han ikke kan finde ud af at omgås
> andre på et rimeligt plan, det er ikke noget at sige til, han
> har det svært med at finde kærester etc. etc.

Et Tu Brut ...

> EH er tilsyneladende uden for terapeutisk rækkevidde.

>Jeg ved med mig selv, at min empatiske evner klarer de
>fleste konflikter på en god og rationel måde, jeg kan i
>de situationer rumme mine medmenneskers følelser

Ok ok, jeg har forstået, jeg vil gå min vej og håbe at der en gang med
tiden vil være mere fair personer her.

Men tak til Bo og Puk, det var en fornøjelse.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 25-02-02 21:25

On 25 Feb 2002 11:23:06 -0800, tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH) wrote:

HI EH :)

>Ok ok, jeg har forstået, jeg vil gå min vej og håbe at der en gang med
>tiden vil være mere fair personer her.

ja ja tag det nu roligt din egen debut minder mig såmænd om ingen
ringer ind min egen :) i DSS og ja det er vist blevet lidt af en flame
war det her , men vent du bare tiæ Søs finder kærste igen - hvis vi e
rheldige så skriver han et indlæg - så SKAL DU SAGER

men som jeg skrev til dig for nogen dage siden så.... er der jo det
her med fut man kan xposte og ignore hvis man mener der er mening i
det !!! men måske lige skrive et par ord om hvorfor.....

f.eks så kan du jo nok se det jeg skriver her ikke har meget emd
samliv og seksualitet at gøre men ... på en eller anden måde synest
jeg at det berøre gruppen som helhed på godt og ondt - men det er
måske ikke lige det sted vi skal diskutere det hvorfor en gruppe som
snik snak nok var bedre der med tiden er blevet en skygge gruppe for
dss - chat .

men jeg kan da godt huske da jeg begndte i nærværende forum jeg var
RASSENE over de her fut fordi jeg kendte ikke andre grupper ind
livssyn også den her - men jeg gik da med i ediktten og om menskeligt
muligt blev på rekort tid den mest forhadte mand i dette forum .. til
et par ældre og nu detsvære afgårde skribenter eller ikke skrivene
skribenter : Tønessen & westergaard tog sig tiden til lige at sætte
mig ind i hvordan og hvorledes.
og selvfølig freYa i private mails !

men inden da nåede jeg både at poste html og binaere indlæg og fik
sagt til dem der gik rette med mig om disse sager at de ku rende mig
røwen ... det var en egentligt utroligt min konto overlevde det ?

men nu har jeg ikke lige været så meget med eller nåed at læse hele
den her EH tråd ... det er nu skægest når Søs finder kærste der vil
dele sine tanker med os hold kæft for en idiot !!!
Nå men off he went og der er sgu format nok over søs til at tage dte
for hvad det er ....

men hvor om alting er der kan være noget bøvl med alt hvad man stater
på og navneligt nærværende forum er ret samnspist mange af os har
kendt hianden i flere år også vender man sig nok som en af de faste og
lidt ældre skribenter til at folk bruger citat teknik når de bliver
bedt om det eller følger fut hvis det er relevant og måske kan af
vanenes magt glemme ... at dte man selv er vand til virker absosnst på
en der ikke er !

Så slå koldt vand i blodet debatere med dem hvor der kommer noget ud
af det som kan bruges til noget vi har jo nogen dendritter vi skal
igenem

hvis der er noget du er i tvil om vdr et indlæg her så post mig
endeligt privat og vi kan se på sagen - jeg tømmer den ikke så tit
men så kan du jo få en respons på hvad en go ide kan være
Det er sgu lidt som at spille skak

bedste hilsner
Bo

fut :dk.snak.snik
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : EH

Dato : 25-02-02 19:56

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message news:<3c7a53a0$0$46132$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hej Sabina og EH og I andre.
>
> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

(vil lige sige den ikke er fake, men kan i allerhøjeste grad bruges)

> Jamen - EH dog!
> Har du ikke lige selv bevist hvor urealistisk det er aldrig
> at skændes,

Hvorfor tror du jeg drømmer om en hvor det ikke ender med skænderi...

> du kan jo ikke engang holde en god tone
> overfor mennesker der er dig totalt fremmede, og som
> du derfor ikke har det mindste følelsesmæssige engagement i?

Igen forstår du ikke hvad jeg skriver (men jeg kan se, at ingen andre
gør det heller, så det kan vel ikke overraske), jeg er sgu da
følelsesmæssige engageret! Jeg blev så sur jeg dirrede et øjeblik.. oh
well

> Det virker på mig dybt useriøst først at hævde at skænderier
> ikke bør forekomme,

Og det virker på mig dybt useriøst at du bliver ved med at påstå jeg
siger/mener/skriver ting jeg ikke har skrævet eller sagt.

> for dernæst ikke engang at kunne bevare "kammertonen" overfor fremmede,

Jeg forsvarer mig. Det mener jeg er min ret. Desuden, som jeg har
påpeget før så har du jo hele tiden forsøgt at skyde mig alt muligt
negativt i skoene, at de andre så åbenbart bare forventer den slags
fra din sider er jo ærgerligt for mig.

>.. og slutteligt at foretage sig
> noget så barnagtigt som at svine folk til fra en fake mailadresse.

Som fx, her. Igen vil du heller svine en person til. Det var en ganske
almindelig email adresse, hun kunne have besvaret den hvis hun ville,
men det gjorde hun ikke. Hun forsøgte overhovedet ikke at sende et
svar, men gik i stedet ud i en offentlig nyhedsgruppe for at brokke
sig.

Lad mig i øvrigt påpeget, at jeg sendte en PRIVAT email, fordi jeg
hele tiden fik ørene tudet fulde om at den slags ikke hørte til
nyhedsgrupper.

> [...]
> kunne, for det hun/han kunne sige, det ville rage mig en
> høstblomst og aldrig give anledning til vredesudbrud!!

Well, jeg vil da heller hade en fremmed som dig, end en jeg elsker.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-02-02 20:09

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> wrote in message

> [...]
> men det gjorde hun ikke. Hun forsøgte overhovedet ikke at sende et
> svar, men gik i stedet ud i en offentlig nyhedsgruppe for at brokke

jeg så din adresse og læste den som værende en temmelig fake... my bad....
jeg er ked af at jeg hængte dig ud.... men jeg så ingen grund til at svare
på en lang mail som bare ville bounse....
og lige for en god ordens skyld... jeg skrev ikke her for at brokke mig men
for at få dig i tale... eftersom jeg anså din mail som værende fake og jeg
vidste du slog dine folder her så betragtede jeg det som et godt sted at få
din opmærksomhed...

> Lad mig i øvrigt påpeget, at jeg sendte en PRIVAT email, fordi jeg
> hele tiden fik ørene tudet fulde om at den slags ikke hørte til
> nyhedsgrupper.

ja det gjorde du..... tak

fut: dk.snak.snik

Fra : Sott

Dato : 25-02-02 22:15

Hej igen EH :0)

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du jeg drømmer om en hvor det ikke ender med skænderi...

Citat:
"Hvad jeg ville ØNSKE var en kone som kunne påpege
nogle ting overfor mig UDEN at det blev til et skænderi."

"Jammen forskellige meninger er ikke lige med skænderi.
Hvorfor SKAL det ende i skænderi?"

"Jeg tror jeg ser det som en nederlag at skændes, noget
pinligt. Noget, der som du skriver, ikke er en dyd. Det er
nok osse fordi jeg ser det som en psykisk svaghed at
decideret skændes, [...]"

"Og i øvrigt (for ikke at blive beskyldt for at undgå spørgs-
målet) vil jeg sig hvis hun har et behov for at skændes så har
hun et problem."

Ovenstående er blot et udsnit af hvad du har skrevet.
Det er bl.a. pga. disse, at jeg har fået den opfattelse.

> [...]
> gør det heller, så det kan vel ikke overraske), jeg er sgu da
> følelsesmæssige engageret! Jeg blev så sur jeg dirrede et øjeblik.. oh

Jamen, det kan jeg da godt forstå - det er vildt enerverende
at blive misforstået, jeg kan også blive noget så rygende
arrig - som f.eks. da du på forskellige tidspunkter fik en
helt anden mening ud af mine indlæg, end jeg følte, jeg
puttede i dem. Et eksempel herpå er min fut, som bare var
fordi jeg ville oplyse og fjerne den del af tråden, fordi den
efter min mening var rigtigt meget OT. Ikke at visse andre
dele af tråden ikke var det - der var jeg bare ikke så hurtig
til at "gribe i egen barm", men jeg kom da efter det, og fik
futtet til dk.snak.snik

Men fordi du selv havde skrevet følgende:
"Men ja du har da ret sidder intellektuel og kølig (damn nu
sner det igen!) ved skærmen, men sådan er jeg nu osse når
jeg går langt hen af vejen væk fra computeren."
.... fik jeg opfattelsen af, at du "karakteriserede" dig selv som
sådan. Jeg har måske misforstået.

> Og det virker på mig dybt useriøst at du bliver ved med at påstå jeg
> siger/mener/skriver ting jeg ikke har skrævet eller sagt.

Se ovenstående citater - jeg mener nu, at det har du skrevet.

> Jeg forsvarer mig. Det mener jeg er min ret.

Selvfølgelig er det det.

> Desuden, som jeg har
> påpeget før så har du jo hele tiden forsøgt at skyde mig alt muligt
> negativt i skoene,

Jeg har taget dine ord for pålydende, jeg forstår ikke at du
opfatter det, som du åbenbart gør - men indrømmet, jeg
blev nu også sur over, at du tog mit eksempel som noget
ganske andet (og voldsomt negativt, hvilket jeg ikke mente
at have lagt i det), ligesom jeg blev rigtig gal over din i mine
øjne noget hysteriske reaktion på en helt almindelig fut.

> at de andre så åbenbart bare forventer den slags
> fra din sider er jo ærgerligt for mig.

Jeg synes, at du er grov her - men taget i betragtning, at
det har jeg så endelig også været, finder jeg det helt i
sin orden.

> Som fx, her.

Min emailadresse er ikke fake - du kan sagtens sende mig
en email. Hvad er der galt med en hotmail-adresse?
Jeg bruger ikke min tdc-adresse, fordi jeg oplevede en
ganske modbydelig chikane, hvor personen havde fundet
frem til mit telefonnummer og min adresse - og hvor per-
sonen så forlystede sig med at ringe og true mine børn,
når jeg ikke var hjemme - med ting som at komme for at
bolle mig, og var jeg ikke hjemme, ville han bolle min datter
(min datter er 11 år). Da han så begyndte at skrive om
de ting vi foretog os i vores hjem - så begyndte jeg at
tænke mig endnu bedre om, også ift. min brug af adresse
på nettet.

> Igen vil du heller svine en person til.

Jeg var blot omsider blevet træt af at læse dig skrive om
alle de ting du mente jeg fremstillede dig som, og hvordan
jeg tog ting ud af kontext (hvilket du før havde skrevet til
Tomas, så måske blandede du os sammen) og hvordan
jeg åbenbart kun skrev for at være "noget andet end flink"
osv.

> [...]
> men det gjorde hun ikke. Hun forsøgte overhovedet ikke at sende et
> svar, men gik i stedet ud i en offentlig nyhedsgruppe for at brokke

Aha - så hun misforstod, ligesom du åbenbart troede, at
min emailadresse var fake.

> Lad mig i øvrigt påpeget, at jeg sendte en PRIVAT email, fordi jeg
> hele tiden fik ørene tudet fulde om at den slags ikke hørte til
> nyhedsgrupper.

Man mailer da ikke folk for at svine dem til, det er da uhørt.
Du kunne evt. have inviteret hende en tur i mudderet - eller
i den "indledende" fase i dk.snak.snik.

> Well, jeg vil da heller hade en fremmed som dig, end en jeg elsker.

Skal der så lidt til?

Mange hilsner
Søs, som denne gang futter til dk.snak.snik, fordi vores menings-
udveksling ikke har med sex og samliv at gøre, selvom den på
mange måder kan tjene som eksempel :0)

FUT: news.dk.snak.snik