Hvilket bundkort anbefales til P4
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-02-02 14:52

Hvilket bundkort anbefales til følgende konfiguration:
Intel Pentium 4 1,6GHz Northwood, In-a-box
256 pc2100 ram
Geforce 2 gts pro

Håber nogen kan hjælpe lidt.
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 17:21

lytter med, valget er imellem i845D og SiS 645...

DDR PC2700 og RD ram koster stort set det samme.. Så det bliver close race.
Har hørt Sis's skulle være klippe stabilt.. Men på den anden side det er
intel der har lavet i845D så.... Spændt på at høre hvad folk siger :)

Fra : enn

Dato : 25-02-02 17:48

Kører Soyo P4S (SIS 645) - er meget stabilt - har endnu ikke OCèt særligt
meget (1800@1975) men vil snart prøve at se hvor langt jeg kan nå.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-02-02 17:52

I modsætning til dig har jeg ladet fortælle, at SiS 645 ikke noget at skrive
hjem efter. Så jeg venter også spændt.
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 18:17

> I modsætning til dig har jeg ladet fortælle, at SiS 645 ikke noget at
skrive
> hjem efter. Så jeg venter også spændt.

links?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-02-02 18:46

Det var nogle kollegaer som fortalte, men har siden fundet en side, hvorpå
der var test af 3 SIS 645 boards.
linken er her http://www.xbitlabs.com/mainboards/sis645-boards/

Fra : Thomas Larsen

Dato : 25-02-02 19:02

Asus eller Msi.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-02 20:38

Jeg har læst en del tests igennem siden den sidste mgs ...

Mit næste mobo:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264777937