Civilization III
Fra : Martin Johansen

Dato : 25-02-02 14:21

Hej...

I Civilization III har jeg problemer med mine ambassader. Jeg kan sagtens
oprette ambassader i andre hovedstader, men jeg kan simpelthen ikke finde ud
af at "udnytte dem". Det er kun første gang - når ambassaden oprettes - at
jeg kan få informationer om den pågældende by.

Ifølge manualen skulle ambassaderne kunne bruges til meget mere, men
hvordan??

Tak

Martin Johansen

Fra : // Overby

Dato : 25-02-02 15:04

> Ifølge manualen skulle ambassaderne kunne bruges til meget mere, men
> hvordan??

Dette er et skud i tågen, men viden kommer fra Civ2. Der kunne man via tryk
på en af F-tasterne (vistnok F3) komme ind til sin Foreign Advisor og der
igennem sende en "Emissary" til de andre lande, hvor man kunne kommunikere
med dem.

Prøv det (Always, hæ!) og se om det virker...

Daniel

Fra : Bigfoot

Dato : 25-02-02 20:44

"Martin Johansen" <martinjohansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| jeg kan få informationer om den pågældende by.
|
| Ifølge manualen skulle ambassaderne kunne bruges til meget mere, men

www.pcplayer.dk har et godt forum vedr. Civ3

Ellers prøv nyhedsgruppen: alt.games.civ
eller comp.sys.ibm.pc.games.strategic

Vh Bigfoot

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 28-02-02 00:56

> [...]
> jeg kan få informationer om den pågældende by.
>
> Ifølge manualen skulle ambassaderne kunne bruges til meget mere, men

Du skal trykke på E knappen nede i højre hjørne. Resten er åbenlyst...