Hvad er det bedste bundkort
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 25-02-02 14:09

hvilke af disse bundkort er det bedste og hvorfor
Det er til

Amd +1800xp
512 ddr ram Twinmos
Geforce 3 ti200 med 128 mb ddr ram

Abit KR7a ATX
Asus A7V266E ATX
Soltek SL-75DRV2 ATX
Soltek SL-75DRV4 ATX

Hilsen Torben

Fra : Deaster

Dato : 25-02-02 14:41

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hvilke af disse bundkort er det bedste og hvorfor
> Det er til
>
> Amd +1800xp
> 512 ddr ram Twinmos
> Geforce 3 ti200 med 128 mb ddr ram
>
> Abit KR7a ATX
> Asus A7V266E ATX
> Soltek SL-75DRV2 ATX
> Soltek SL-75DRV4 ATX

Har rigtig god erfaring med begge Soltek kort, men ville nok snuppe DRV4
versionen da den har ata133 controller.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-02-02 15:31

On Mon, 25 Feb 2002 14:40:30 +0100, "Deaster"
<frankatnasa@hotmail.com> wrote:

>Har rigtig god erfaring med begge Soltek kort, men ville nok snuppe DRV4
>versionen da den har ata133 controller.

I den korte tid jeg har haft det, lidt under en uge, har jeg glædet
mig meget over købet af netop det kort... Dejlig pris, dejligt kort.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Santa Xcaze

Dato : 25-02-02 18:52

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hvilke af disse bundkort er det bedste og hvorfor
> Det er til
>
> Amd +1800xp
> 512 ddr ram Twinmos
> Geforce 3 ti200 med 128 mb ddr ram
>
> Abit KR7a ATX
> Asus A7V266E ATX
> Soltek SL-75DRV2 ATX
> Soltek SL-75DRV4 ATX

Tja jeg ville så vælge abit kr7a-raid kortet, meeen sådan er der jo så meget
.... Kører kanon på min pc!