Maskinen fryser i cs .....
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 25-02-02 12:36

Hejsa

Er der en som kender et fix eller har en løsning,så maskinen ikke fryser i
CS når der bliver brugt Smoke granades, jeg mene´r kun at det sker på
Dust2,syntes ikke rigtigt at det sker på andre maps.
Det er ikke så fedt når det sker under en clanwar :(

Jeg kører i openGl ,og har prøvet en del forskellige drivers (bruger p.t.
27.42)
Grafikort er Geforce3
og har masser af ram i maskinen .
Så skulle der være nogle som har en bud/løsning ¨på mit problem :)

--
Med venlig hilsen / Regards,

Kenneth Sørensen aka [B&B]B@ndit
Clan B&B www.clanbb.dk

Flower - 46874259
MSN - kilden@hotmail.com

Fra : S3N80R

Dato : 25-02-02 14:03

On Mon, 25 Feb 2002 12:36:05 +0100, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Grafikort er Geforce3
>og har masser af ram i maskinen .
>Så skulle der være nogle som har en bud/løsning ¨på mit problem :)

Hejsa Kenneth Sørensen,

Console: fastsprites < "0" | "1" | "2" > - røggranats kompleksitet

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 26-02-02 03:08

Thx S3N80R
jeg prøver at skifte lidt mellem dem og ser hvad det gir :)

Fra : S3N80R

Dato : 26-02-02 09:05

On Tue, 26 Feb 2002 03:07:46 +0100, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk>
wrote:

>Thx S3N80R
>jeg prøver at skifte lidt mellem dem og ser hvad det gir :)

Hejsa Kenneth Sørensen,

Jeg kan ikke få det til at passe med din PC konfiguration: din maskine
er stærkere end min (se evt. http://www.siq.dyndns.dk/siq/members.asp
- jeg har kun et GF2 kort) og jeg har ingen problemer.

Der findes, på visse baner en bug der gør at man kan få uendeligt
mange smoke grenades på visse points og udnytter man dette kan man få
serveren til at gå ned. Måske er det dét du har været ude for?

Der findes endnu en var: max_smokepuffs <number> men det er en
servervariabel. Hvis den er sat for høj på serveren kunne det evt.
resultere i at jeres computere gik ned !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 26-02-02 10:07

Jo som jeg også skrev så har jeg "vist" kun oplevet det på dust2
så det kunne der godt være noget om

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 26-02-02 10:19

Glemte lige at sige at det er en fed CS side i har jer der S3N80R
:)

Fra : S3N80R

Dato : 26-02-02 16:20

On Tue, 26 Feb 2002 10:18:55 +0100, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk>
wrote:

>Glemte lige at sige at det er en fed CS side i har jer der S3N80R
> :)
>"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa Kenneth Sørensen,

Mange tak skal du have - der ligger også en samling nyttige consol
variabler derinde til download. Dem har jeg selv haft stor glæde af !

Med venlig hilsen
S3N80R