"Mellemrum" i en tabel ?
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 26-01-01 05:20

Hæi folkens

www.dkmc.dk/navne.htm kunne jeg godt bruge et mellemrum ind imellem.
Så man ikke skal sidde og vente på at hele tabellen bliver indlæst. Nogen
gange tager det lidt xtra tid, så hvis nu at der var et mellemrum engang
imellem, såhhhhhhh

Har prøvet lidt af hvert, men øhhh, kan ikke rigtig få noget til at virke
Garrrmel lort

hamselv herfra

Fra : K.T.

Dato : 26-01-01 05:26

eneste bud er at dele det op i flere tabeller :)

mvh
Klaus
www.grd.dk

Fra : KeZZe

Dato : 26-01-01 15:47

> [...]
> gange tager det lidt xtra tid, så hvis nu at der var et mellemrum engang

Jeg kan ikke se nogen grund til at du har brugt en tabel på den side, det
vilde være smartere at fjerne alle tabel-tags og så i stedet skrive <BR>
efter hver linie.

Det vil også forbedre hastigheden betydeligt.

--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 26-01-01 18:02

Jamen så prøver jeg da lige det og det virkede godt nok, men nu er der et
lidt større mellemrum mellem navnene, meeeeen hwa' skidt

hamselv takker og bukker

Fra : KeZZe

Dato : 26-01-01 18:12

> Jamen så prøver jeg da lige det og det virkede godt nok, men nu er der et
> lidt større mellemrum mellem navnene, meeeeen hwa' skidt

Det kan du styre med et stylesheet.

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 27-01-01 10:52

Det eneste jeg kan styre er vist min bil hehe
Alt det andet aner jeg ikke noget om Men det finder jeg vel ud af en
dag.
hamselv herfra

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 28-01-01 12:15

Tonny Eskesen wrote:

> [...]
> imellem, såhhhhhhh
>
> Har prøvet lidt af hvert, men øhhh, kan ikke rigtig få noget til at virke

Din side er fyldt med skrald kode, som ikke kan få noget til at virke.

Du kan lave flere tabeller, under hinanden, og bruge <TABLE
COLS="3"></TABLE> så at det går hurtiger.