Frontpage extensions
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-02-02 10:12

Hejsa!

Jeg har planer om at investere i Frontpage XP(2002) - er der nogen problemer
i at brunge FrontpageXP og overføre til mit websted som har Frontpage 2000
extensions ?

Hilsen Bo

Fra : JSH

Dato : 25-02-02 12:27

Nej, der er ingen problemer!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-02 15:24

Bare husk at du ikke kan bruge nogen af de nye ting der kræver 2002
Extensions.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 25-02-02 18:26

> Bare husk at du ikke kan bruge nogen af de nye ting der kræver 2002
> Extensions.

Hvad er nyt og hvad er ikke ? Det er vel ikke altid helt klart. Findes der
en liste/oversigt?

Hilsen Bo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-02 21:57

I manualen og hjælpen samt Microsofts knowledgebase.

Fra : Axel Nielsen

Dato : 25-02-02 20:52

Hej Bo
Det fremgår i brugervejledningen som følger med programmet.
Jeg kan varmt anbefale den nye 2002, da den er hurtigere at arbejde på
med side faner og hurtigere opstarts menu samt det dejlige at den kan huske
adgangskoder til alle de sider man har, alt kommer automatisk, desuden kan
du styre hvad du vil udgive og du kan se hvad der ligger på serveren som
e.v.t.
skal slettes og det kan gøres derfra "fint".
Hilsen
Axel
www.korupportalen.dk