Multiplayer i MOHAA ?
Fra : Hagman

Dato : 25-02-02 09:04

Hvordan spiller man "Omaha Beach" i multiplayer ???

Med venlig hilsen
Hagman.

Fra : René Pihl

Dato : 25-02-02 09:26

On Mon, 25 Feb 2002 09:03:49 +0100, "Hagman" <hagman@stofanet.dk>
wrote:

>Hvordan spiller man "Omaha Beach" i multiplayer ???
>
>Med venlig hilsen
>Hagman.

Få installeret Gamespy Arcade .Gå derefter ind under Objective Match
og se efter om der er nogen der spiller objective match 3 . Næsten
alle servere på Gamespy roterer kortene så hvis du ikke lige starter
på Omaha så kommer du næsten med sikkerhed til den på et tidspunkt.

René

Fra : N/A

Dato : 26-02-02 19:59

Fra : Hagman

Dato : 26-02-02 19:59

Slap dog af Jakob.
Jeg var bare ivrig efter et svar, od der var ingen der hviste det.
DU ved det med garanti heller ikke.