Adsl ved tdc og telefoni hos Sonofon
Fra : Anders

Dato : 22-02-02 13:24

Hvad er det der gør at TDC ikke vil/kan levere en adsl når man har tele
abbonement hos Sonofon ??

Fra : Søren Blom

Dato : 25-02-02 16:40

"Anders" <nothanx@virker_ikke.dk> skrev
> Hvad er det der gør at TDC ikke vil/kan levere en adsl når man har tele
> abbonement hos Sonofon ??

Netexpres, det kan du kun få hvis du har dit telefon abonnent hos TDC.

Om det forholder sig sådan med alle TDC´s produkter ved jeg ikke.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan

Dato : 09-03-02 11:22

> [...]
>
> Netexpres, det kan du kun få hvis du har dit telefon abonnent hos TDC.
>
> Om det forholder sig sådan med alle TDC´s produkter ved jeg ikke.

Det gør det. Du kan have forvalg til en anden udbyder, men abb. skal være
hos TDC.