Ann-Louise nummer live fra P3
Fra : Klaus M

Dato : 26-01-01 02:01

Hej!

Jeg søger en live-indspilning fra et P3-program fra ca. 3-4 års tid
siden. Programmet blev sendt om lørdagen, men jeg kan skisme ikke
huske, hvad det hed. I forbindelse med dette program blev der udsendt
en cd med live-indspilninger, og på denne cd figurerede Ann-Louise med
en live-udgave af nummeret Tell Me Why.

Jeg har forsøgt at finde info hos dr.dk, men uden held. Jeg har
ligeledes søgt efter cd-en på bibliotekets database uden held, samt et
par cd-butikker på Nettet.

MEN - jeg synes at have hørt, at man kan ringe til DR's diskotek med
musik-spørgsmål, men jeg kan ikke finde nummeret på denne tjeneste. Er
der evt. nogle, der har erfaringer i denne retning. Jeg ved godt, at
det ikke fremskaffer nummeret, men de vil sandsynligvis kunne oplyse
et ordrenummer på cd-en, hvilket muligvis kunne bringe mig videre...

Summa summarum - hvad er dette tlf.nr.? Eller er der nogle, der har
nogle andre gode forslag til min videre efterforskning?

Klaus Mygind

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-01-01 10:27

On Fri, 26 Jan 2001 01:01:20 GMT, klaus@klausm.dk (Klaus M) wrote:

> [...]
>huske, hvad det hed. I forbindelse med dette program blev der udsendt
>en cd med live-indspilninger, og på denne cd figurerede Ann-Louise med

Husker ikke noget om at der er udsendt en CD - men programmet kunne
være "Med et Z"

Ring til DR's lytterservice. Du finder nummeret på DR Tekst eller
www.dr.dk.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Klaus M

Dato : 26-01-01 12:46

>Husker ikke noget om at der er udsendt en CD - men programmet kunne
>være "Med et Z"

Det har du vist helt ret i - tak for det...

>Ring til DR's lytterservice. Du finder nummeret på DR Tekst eller
>www.dr.dk.

Ja, ser du - nu synes jeg ikke, at jeg er total IT-mongol, men jeg
kunne ikke lige finde det nummer på dr.dk og ej heller Tekst TV. Men
jeg ringede til DR og fik personlig betjening, og den flinke dame der
kunne berette, at denne service (opslag i diskoteksdatabasen) blev
nedlagt pr. 1. januar 2001 - og der var tilsyneladende ikke udsigt til
hverken online-tjeneste eller genetablering. ØV!

Nå, men igen - tak for hjælpen. Nu er jeg da lidt tættere på målet.

Venlig hilsen
Klaus Mygind

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-01-01 16:17

On Fri, 26 Jan 2001 11:46:13 GMT, klaus@klausm.dk (Klaus M) wrote:

> [...]
>nedlagt pr. 1. januar 2001 - og der var tilsyneladende ikke udsigt til
>hverken online-tjeneste eller genetablering. ØV!

Kontakt Lytter&Seerkontakten
alle dage mellem kl. 10 og 22 på tlf. 35203520. Hvis du ringer uden
for telefontiden, kan du indtale en kommentar på telefonbåndoptageren.

e-mail: drkontakt@dr.dk fax: 35203500 adresse: Lytter&SeerKontakten
TV-Byen
2860 Søborg

---