Backup af data - Nokia 6210
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-02 00:22

Jeg har en Nokia 6210 hvor jeg ønsker at tage en backup af alle data.
Jeg har prøvet Nokia PC Suite, men det ser kun ud til at det er
telefonbogen der laves en backup af? Jeg vil meget gerne have en
backup af kalenderen, og hvis (om muligt) ringetoner, logo osv.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-02 00:28

Lasse Hedegaard skrev:

> [...]
>telefonbogen der laves en backup af? Jeg vil meget gerne have en
>backup af kalenderen, og hvis (om muligt) ringetoner, logo osv.

Er det sådan at PC Suite ikke er Windows XP-kompatibel? Jeg kan se, at
den _burde_ tage en backup af kalenderen (da man kan overføre
kalenderdata fra PC->telefon), men det virker som om den ikke kan se
der er data i kalenderen. Jeg prøvede at tage en backup af
telefonbogen, men den tager kun EN person og laver backup af.

Nogle der har erfaringer med PC Suite og Windows XP?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Nick Christensen

Dato : 25-02-02 02:43

På CD'en der følger med Nokia 6210. Der ligger et program der hedder
Backup/Restore v1.1. Det opfylder lige præcist det du søger.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 25-02-02 10:40

> [...]
> der er data i kalenderen. Jeg prøvede at tage en backup af
> telefonbogen, men den tager kun EN person og laver backup af.

Jeg har prøvet præcis det samme, både i Windows XP og Windows 2000 Pro.
Ingen af delene virkede - eller det virkede da så meget at der blev lavet
backup af en enkelt person fra telefonbogen!!!
Jeg har ikke fundet nogen løsning trods en del fiflen rundt Hvis du
finder en god løsning er du meget velkommen til lige at smid et svar her i
gruppen

Jesper