Opera og CNN
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 24-02-02 22:01

Hejsa.

Kan det passe cnn.dk ikke kan ses ordentligt med opera 6.0 ?

Den ser helt mærkelig ud siden.

Mvh
Jesper Hansen

Fra : ph

Dato : 25-02-02 17:26

"Jesper L Hansen" <lismoes@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa.
>
> Kan det passe cnn.dk ikke kan ses ordentligt med opera 6.0 ?
>
> Den ser helt mærkelig ud siden.

Den virker OK her hvis man accepterer dens cookie. Jeg oplever dog problemer
med en del andre sider som f.eks. www.opasia.dk og www.mail.dk

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 25-02-02 17:53

On Mon, 25 Feb 2002 17:25:43 +0100, "ph" <gfgds@yahoo.com> wrote:

>Den virker OK her hvis man accepterer dens cookie. Jeg oplever dog problemer
>med en del andre sider som f.eks. www.opasia.dk og www.mail.dk

Jeg accepterer også cookies, men jeg fandt ud af at det var Norton
Internet Security's "Ad Blocking" funktion der havde skylden. Den har
ellers fungeret fint med på www.cnn.dk , så der er nok ændret noget
der...

Mvh
Jesper

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 25-02-02 23:41

"ph" <gfgds@yahoo.com>'s posting:

> problemer med en del andre sider som f.eks. www.opasia.dk og www.mail.dk

Opasia har en version af mailen, der virker med Opera. Grundet
problemer med browser-tjek får opera en version, der ikke virker med
Opera. Der er blevet lovet et fiks af dette.

Til da kan http://webf.mail.opasia.dk/webmail/?layout=classic
bruges.

--
CBH