Dele koncerter op
Fra : Troels

Dato : 24-02-02 21:28

Hej
Hvad bruger i hvis i skal dele en koncert op efter at have optaget den ind
på computeren?
Indtil nu har jeg copy/pastet i Cooledit, men det er ret møjsomeligt
arbejde, så jeg kunne godt tænke mig noget der virker i stil med en
minidisc, hvor man kan sætte mærker i filen hvorefter programmet selv kan
splitte filen op. Nogen der ved om det findes?

Troels

--
Well of course I'd like to sit around and chat
Well of course I'd like to stay and chew the fat

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-02-02 00:03

I CoolEdit: Lav hele din fil. Gem den.
Marker del 1, gem markering, delete markering,
Marker del 2, gem markering, delete markering,
M...

Når der ikke er flere dele er du færdig...

Ellers spørg i dk.edb.hardware.drev.cd-rom, hvor spørgsmål om cd brænding
høre ind, og hvor du nok kan få et godt svar!
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-02-02 19:17

Meget konstruktivt svar ...

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Troels

Dato : 25-02-02 20:46

> Når der ikke er flere dele er du færdig...

Ok, det lyder da som noget der måske kan bruges, men det andet kunne ny være
rart....

/Troels

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-02-02 21:23

Det er sådan jeg selv gør, og så skal de bare brændes uden pause.
Hvis du senere skal åbne filerne på computeren, åbner du den første og åbner
de andre Append - så har du hele koncerten igen.

Men finder du en bedre måde - så sig endelig til !

Fra : Annette Christensen

Dato : 01-03-02 00:28

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvad bruger i hvis i skal dele en koncert op efter at have optaget den ind
> på computeren?

Jeg bruger Audiotools, som er et sharewareprogram:
http://www.unrelatedinventions.com/Audiotools/
Når cd'en skal brændes, bruger jeg funktionen "Disc-at-once" i
brændersoftwaren, for at undgå "huller" mellem skæringerne.
Venlig hilsen
Annette
--
"Hello? Is this Speedy Pizza? I'd like to order 10,000 pizzas for Detroit"
Bono - U2 - Zoo TV tour, 27. marts 1992