Counter-strike Hacks fra dennis
Fra : The Phantom

Dato : 24-02-02 18:40

hej dennis
ved ikk om du stadig er herinde eller at du bare er blevet træt af at
modtage mails :)

men ikk destro mindre ser det da ud til siden er nede og den har faktisk
været det i et god stk tid (en uge)

Så måske var det mig der trak det længste strå hvem ved.
ikk desto mindre er jeg glad for at siden er ned og håber ikk den kommer op
igen

og hvem ligger nu flade af grin :) <--- me måske :)

Quote :

!> Jeg kender ihvertfald et par stykker som virkelig ligger flade af grin
over
> dig ligesom mig selv.
> Bare fordi DU og ANDRE ikke kan lide siden giver det jer da ikke ret til,
at
> få den lukket.
>
> Tænk dig dog om! Brug da lidt logik.

Mvh [B33R] The Phantom
Visit b33r.dyndns.dk or come by our irc channel on qnet #B33r