Counter-Strike under WIN XP- Hvordan?
Fra : LA2

Dato : 24-02-02 17:47

Hej ! Er der nogen der ved hvordan man får CS til at køre under WIN XP?
Jeg kan ikke logge på servere, kan end ikke opdatere server
listen...........

Fra : ZipZap

Dato : 24-02-02 21:01

"> Hej ! Er der nogen der ved hvordan man får CS til at køre under WIN XP?
> Jeg kan ikke logge på servere, kan end ikke opdatere server
> listen...........

Ingen problemer her, er du evt. bag en FireWall ?

Fra : BFC Trekanten

Dato : 25-02-02 19:35

> Ingen problemer her, er du evt. bag en FireWall ?

Bruger du guiden til at etablerer forbindelse til Internetnettet ? I så fald
får du automatisk den indbyggede firewall med i købet. Løsning: sæt din
internet connection op manuelt !

Onkel T

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 24-02-02 20:49

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej ! Er der nogen der ved hvordan man får CS til at køre under WIN XP?
> Jeg kan ikke logge på servere, kan end ikke opdatere server
> listen...........

Hmm det lyder lidt mærkeligt.Jeg kører CS under XP PRO DK og der er ingen
problemer.Har du kørt de forsk. opdateringer???
Er det Halflife/Counterstrike MOD du bruger eller Counterstrike Retail???
Hvad internetforbindelse har du?
Kom med flere oplysninger.