Going wild!!
Fra : The-one

Dato : 24-02-02 17:45

Hej NG

Jeg vil bare lige høre om der er en der kan hjælpe mig med band navn og
nummer. Jeg hørte her i weekenden et nummer hvor der blive sunget noget med
"going wild" op til flere gange. Jeg er ikke helt sikker, men det kan godt
være dette nummer har været brugt i en Cola reklame!!! Er der en der ved
hvad nummer jeg leder efter, så skriv meget gerne!!

-S-

Fra : Troels

Dato : 24-02-02 18:19

> [...]
> være dette nummer har været brugt i en Cola reklame!!! Er der en der ved
> hvad nummer jeg leder efter, så skriv meget gerne!!

En søgning på http://groups.google.com på musik dk cola wild siger det er
D'lay med GOing wild

<http://groups.google.com/groups?q=musik+cola+dk+wild&hl=da&selm=gzx57.2406%
24oH6.220212%40news010.worldonline.dk&rnum=1>

/Troels