Menu igen.
Fra : Boysen

Dato : 26-01-01 01:34

I min tidligere omtalte DHTML menu, har jeg lidt svært ved, at fatte nogle
ting.

Jeg har lagt et eksempel her : www.sgif.dk/nysgif/test5.htm

Sp. 1: Hvordan positionerer jeg menuen, så den virker i både Netscape og IE?
Jeg har prøvet at lege lidt med:
".iewrap1{ position:absolute; left:35; top:44; }" og
".iewrap2{ position:absolute; left:35; top:55; }"
Hvis jeg f.eks ændrer top:44; og top:55; til 225 og 235, vises "senior og
ungdom" (links) stadig pænt over hinanden i IE, men i Netscape bliver
afstanden mellem dem enorm (225 el. 235 px?).

Sp. 2: Hvordan får jeg menuen til at vise sig samme sted for både senior og
ungdom?
Som det er nu, vises menuen 35 px under linket.

Sp. 3: Er det umuligt, at få boksen til at forsvinde, når man klikker uden
for menuen i Netscape? Virker fint i IE.

Jeg håber, jeg fik forklaret jer problemerne, selvom om jeg ikke selv fatter
en hat .
Jeg har rettet lidt hist og her, så hvis den er helt gal, må jeg prøve at
finde originalen.

/Michael Boysen