Merchandise
Fra : Martin Helbo

Dato : 24-02-02 16:48

Er der nogen der kender nogen gode merchandise sider på nettet, gerne i DK
eller EU.
Jeg leder for øjeblikket efter Metallica flag/bannere og på deres officelle
shop findes der pt ikke nogen.

--
/Martin Helbo

Fra : Troels

Dato : 24-02-02 17:39

> [...]
> eller EU.
> Jeg leder for øjeblikket efter Metallica flag/bannere og på deres

Hej
Prøv http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?butiksid=2129 umiddelbart
ser det godt nok kun ud til de har et enkelt, men fra min "Mix" dage kan jeg
huske at de (Popshop) tit reklamerede for deres forretning i kbh. så du kan
evt. prøve at tage kontakt til den og høre om de har flere som ikke står på
siden

/Troels

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 24-02-02 21:32

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men inde på Hovedbanegården inde i
København, der findes en butik som hedder "Out Of Control" som sælger
diverse idol-ting. Jeg ved ikke 100% hvor meget de har med Metallica, men du
kan prøve lykken. Desuden er der Posterland på Strøget, hvor du ikke
overraskende kan købe plakater.

Jeg håber at det vil hjælpe dig!

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Martin Helbo

Dato : 25-02-02 16:04

> [...]
du
> kan prøve lykken. Desuden er der Posterland på Strøget, hvor du ikke

Takker... Men det svære er jeg fra det mørke jylland.

/Martin Helbo