Site med download af utilnærmelige film
Fra : Steffen

Dato : 24-02-02 16:22

Hej

Er der ikke nogen, som kender til et site, hvor der kan downloades
film, som ellers er umulige at fremskaffe. Jeg tænker på film såsom
Marker's "La Jetee" og evt. ældre undergrundsfilm fra den amerkanske
Direct Cinema-bevægelse. Jeg ved godt det sikkert ikke er 100%
lovligt, men nu hvor filmene ellers er umulige at finde andetsteds,
burde det måske være ok at hente dem hos en flink person, som ligger
inde med mpeg-udgaver eller lignende. Anyway, kom frit frem.

/Steffen

Fra : lex luther

Dato : 24-02-02 20:12

du kan søgde på www.edonkey2000.com eller www.kazaa.com

Fra : lex luther

Dato : 24-02-02 20:12

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-02-02 17:20

"Steffen " <s_moestrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> burde det måske være ok at hente dem hos en flink person, som ligger
> inde med mpeg-udgaver eller lignende. Anyway, kom frit frem.

La Jetée er ude i den amerikanske DVD-serie 'Short' (vol. 2), så helt
utilgængelig er den ikke.

MVH
Jens