Et par flyttemeddelelser
Fra : Bente Feldballe

Dato : 24-02-02 14:12

Hej alle,

Som det jo blev nævnt for et stykke tid siden, er Tele Danmark begyndt at
lægge scripts ind på kundernes hjemmesider og tvangsfodre de sagesløse
besøgende med "småkager". Det er vi - mindst - et par stykker, der ikke vil
finde os i, så derfor flytter vi nu vores hjemmesider udenfor TDCs
rækkevidde.

Det drejer sig om følgende sider:

Hanne Vinter Henriksens hjemmeside er flyttet til
http://www.milloup.dk/hvh/ - og har fået nogle nye tilføjelser i områderne
Fruering-Vitved, Tamdrup og Vistoft.

Bente Feldballes hjemmeside er flyttet til http://www.milloup.dk/bf/, og
flytningen fejres med premiere på sognene Viby (Ning herred) 1719-1813,
Saksild-Nølev (Hads herred) 1701-1813, Gosmer-Halling (Hads herred)
1735-1813, samt en udvidelse af Hansted (Voer herred) med 1760-1807.

Kig indenfor i garanteret cookie-frie omgivelser.

Med venlig hilsen

Hanne Vinter Henriksen og
Bente Feldballe

Fra : oz1kkh

Dato : 24-02-02 16:56

Hej Bente !
Jeg har haft meget fornøjelse af jeres stikordslister idet jeg selv har
stort set alle mine aner i Voer og Hads herred.
Jeg har netop været inde på din nye adresse, og så vidt jeg kan se, er der
et problem med Hansted, hvor linket ikke virker. Det kan evt. have noget at
gøre med STORE eller små bogstaver, som Servere kan være følsomme over for.
Men bortset fra det så vil jeg sige --- fortsæt med det gode arbejde, som
jeg tror vi er mange, der er glade for.

Med venlig hilsen
Erik Nielsen
oz1kkh@worldonline.dk
http://home.worldonline.dk/~oz1kkh

Fra : Arne Eckmann

Dato : 24-02-02 18:34

On Sun, 24 Feb 2002 14:11:36 +0100, "Bente Feldballe"
<milloup@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>besøgende med "småkager". Det er vi - mindst - et par stykker, der ikke vil
>finde os i, så derfor flytter vi nu vores hjemmesider udenfor TDCs

Tillykke med jeres nye sites!

Efter min mening var det et meget fornuftigt træk i der lavede,
for nu har TDC nemlig optrappet til en væsentlig kraftigere
version af den pgl. SpyWare, hvor det oprindelige SpyWare
script nu blot indsættes på siderne for at narre de af os, der
har gjort en indsats for at forhindre scriptet i at kunne fungere.

Den bedste løsning på problemet er at slette de sider man har
liggende på TDC hjemmesiderne, og anbringe disse et andet
sted på nettet! Og derfor er jeg pt. også ved at slette alle mine
sider hos TDC.

med venlig hilsen
Arne