JDK 1.4 og XML DTD
Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 24-02-02 13:29

Hejsa

Mit problem:

Jeg har 1 stk DTD fil (uden tilhørende XML fil), som jeg gerne vil læse
ind og hente alle entities ud fra, men jeg kan ikke finde en standard
måde at gøre det på

Lige nu benytter jeg Oracle's DOM implementatioin som har en parseDTD()
metode til at gøre netop dette, men denne metode eksiterer ikke i
standard XML implemenationen under JDK 1.4.

Hvad skal jeg bruge/gøre i stedet for ?

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 25-02-02 08:34

Måske DTDHandler fra SAX2? Eller med lidt kreativitet EntityResolver.

-dennis