Lejerbåls sange !!! ?
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 24-02-02 13:05

Hejsa..

Er der nogen som kender nogle gode og lette sange til lejerbålet.. !! ?

Det må gerne være rimelig lette sange at spille, for man skulle gerne kunne
spille dem i beruset tilstand.. ! :)

Altså sange som leving on a jetplane, about a girl (Nirvana, i det hele
taget Nirvana sange)....

Nogen som har nogle gode forslag ??

Hilsen
Kristian V. Jensen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-02-02 13:52

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
> Er der nogen som kender nogle gode og lette sange til lejerbålet.. !! ?

Det meste af Kim Larsen kataloget...klassikeren ved lejrbålet er "Tag mig
med til Joanna"
Stig Møller sange ala "Sikken dejlig dag" og "Sommerskoven"
Tørfisk "VLTJ"
En stor del af Bob Dylans repertoire...feks "Blowing in the wind" og
"Knocking on Heavens door"
Lejrbålsklassikere er også "Whiskey in the jar", "Wild Rover" og " Drunken
sailor"

Senere på natten kan I jo hive John Mogensen op ad hatten med "Nina kære
Nina" og "Så længe jeg lever", Vagn og vagabondernes " Jeg savner dig
Snuske", Poul Kjøller " Jeg er så glad for min cykel" og ikke mindst Teddy
Edelmanns "Himmelhunden"

God tur
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-02-02 14:07

Flying Hotdogs <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c78e1ca$0$17236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
______

I kan jo synge nogle sange af The Lejrbåls, haha.

Hilsen Åge

Fra : Katsen

Dato : 24-02-02 15:44

Søren Kragh Jakobsen "Kender Du Det?" (Mona Mona) er også en klassiker
katsen

Fra : Jan

Dato : 24-02-02 16:34

> [...]
kunne
> spille dem i beruset tilstand.. ! :)
>
> Altså sange som leving on a jetplane, about a girl (Nirvana, i det hele

Du kan da spille Polly og Something in the way af Nirvana

Polly:

Vers:
Em-G-D-C

> Omkvæd:
D-C-G-Bb

Something in the way:

Vers og omkvæd:
Em-C
(Hvis du da ikke allerede kan dem)

Da jeg gik i skole gik jeg sammen med en masse
Depeche Mode-freaks,og de ville altid synge Somebody,
til hvores fester.(Smelter tøserne's hjerter :)
Den er godt nok gammel,og også lidt 80'er-poppet,
men ok,da.

Fra : nicolej@brink.as

Dato : 24-02-02 16:41

Hej
Tjeck www.psyco.dk

Nicolej

Fra : Troels

Dato : 24-02-02 18:21

> Er der nogen som kender nogle gode og lette sange til lejerbålet.. !! ?

Der er jo også Gasolin med Kvinde min..... den er altid go' når man er godt
fuld.....

/Troels