Er dette normal TDC-service-standard?
Fra : Bigfoot

Dato : 24-02-02 12:21

Jeg har anvendt Tele2 fastnet abonnement og get2net internet
med stor tilfredshed i flere år nu.
Deres kundeservice er hurtig og effektiv, og get2net fungerer bare.

Nu vil jeg gerne have ADSL. Da Tele2 desværre ikke
udbyder dette til private, valgte jeg at springe på TDC's
bredbånd tilbud, hvor jeg jo så skal overflytte abonnement fra
Tele2 til TDC. (Valgte Tiscali fra - da de tilsyneladende
har en meget dårlig kundeadministration)

Jeg udfyldte en formular på TDC's hjemmeside i mandags
og blev allerede ringet op 2 timer efter!
Sælgeren lød som om han havde styr på det hele og skulle
nok sørge for at koordinere opsigelse/overflytning og ville
sende opsigelsesformular.
2 dage efter havde jeg ikke modtaget noget som helst.
Ringede og rykkede - men har stadig ikke set noget
fra TDC.
Det virker uanmindelig sløvt, at TDC ikke er mere oppe
på mærkerne, når det gælder om at få en ny kunde
i bixen.

Men dette er måske bare den normale TDC-service-standard
- eller hvad?

Vh Bigfoot

PS Hvordan er Cybercity at være kunde hos?

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 24-02-02 15:44

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> wrote in message

> PS Hvordan er Cybercity at være kunde hos?

jeg ville vælge cybercity over de andre isp'er uden at blinke, hvis jeg
havde muligheden....

men jeg har kun TDC på min central.

/j

Fra : JK

Dato : 25-02-02 10:00

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har anvendt Tele2 fastnet abonnement og get2net internet
> med stor tilfredshed i flere år nu.
> Deres kundeservice er hurtig og effektiv, og get2net fungerer bare.
[snip]

Jeg sprang også på Oranges ADSL for snart 1 år siden - flyttede hele møget
over til dem - og det sku' jeg aldrig ha' gjort - deres ADSL sucked ! - så
jeg ville tilbage igen (til TDC) - og så vælge en anden internetudbyder -
resultatet blev, at jeg i perioden august til november (2001) - stod uden
telefon+internet ! - alt sammen pga. at Orange og TDC skød skylden på
hinanden, pga. den ene sagde nummeret er frigivet, mens den anden sagde, at
det var det ikke - og sådan gik dansen i små 3 måneder.... humlen ? - det
er simpelthen for farligt at vælge en anden (tele)-udbyder, end TDC - om
det så var dem eller Orange der syltede min sag, ved jeg ikke - sidenhen
valgte jeg CC internet, som jeg fik efter 4 uger ! - og ja, det har bare
kørt perfekt - ikke 1 minut har den været nede.

/JK

Fra : Bigfoot

Dato : 25-02-02 12:01

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

| valgte jeg CC internet, som jeg fik efter 4 uger ! - og ja, det har bare
| kørt perfekt - ikke 1 minut har den været nede.

Hvordan er deres support?
Skal man betale 5kr i min. som hos Tiscali -
hvis man ikke vil vente i evigheder i tlf?

/Bigfoot

Fra : JK

Dato : 25-02-02 12:22

> Hvordan er deres support?
> Skal man betale 5kr i min. som hos Tiscali -
> hvis man ikke vil vente i evigheder i tlf?

Jeg har kun haft brug for at kontakte deres support for meget længe siden
(jeg havde på et tidspunkt CC 1-meg modem - for snart 2 år siden) - og
dengang var der fin support - dog kan man (så vidt jeg husker) - kun ringe
til kl. 17 - men de tilbyder at ringe tilbage indtil kl. 21 - men det kan
selvfølgelig være ændret.

idag har jeg ADSL fra CC (fik det d. 22/12-2001) - efter en længere tids
kamp om mit telefonnummer med TDC og Orange - anyway, som sagt - jeg er
meget tilfreds med CC - og har (7-9-13) ikke haft nogen problemer - det har
bare kørt

/JK

Fra : JK

Dato : 25-02-02 12:23

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> Skal man betale 5kr i min. som hos Tiscali -
> hvis man ikke vil vente i evigheder i tlf?

......glemte lige at svare på dét - nej, man skal ikke betale for at få
support ! ......andet end almindelig telefontid.

/JK

Fra : Simon Skals

Dato : 25-02-02 12:36

It seems Bigfoot wrote:
>Hvordan er deres support?
>Skal man betale 5kr i min. som hos Tiscali -
>hvis man ikke vil vente i evigheder i tlf?

Nej. Åbningstiderne er hverdage 9-21 og weekend 10-18 på et
almindeligt telefonnummer.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Pilen

Dato : 27-02-02 11:51

Jeg er også skiftet grundet samme omstændigheder som dig. Min kontakt
med TDC har dog været helt anderledes. 5 dage efter jeg havde
underskrevet papirerne var linjen overført til TDC. Ringede så i
Fredags da jeg ikke havde hørt noget ang. min bredbåndsforbindelse.
Der havde åbenbart været en misforståelse, så jeg angav hvad jeg
ønskede - Tirsdag havde jeg bekræftelsen og forhåbentligt virker
forbindelsen den 6. marts efter kl. 16.00. Under 14 dage og kontakt
med et meget venligt personale - Jeg er bange for at jeg snart må bide
i det sure æble og rose TDC. (med mindre de kokser forbindelsen i
næste uge)

Hilsen

Pilen
Fjern nospam fra min emailadresse
Plz remove nospam from the emailadress

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-03-02 16:06

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> writes:

> Jeg har anvendt Tele2 fastnet abonnement og get2net internet
> med stor tilfredshed i flere år nu.

Det samme gjorde jeg tidligere, og jeg havde samme oplevelse som dig.

> Deres kundeservice er hurtig og effektiv, [ ... ]

Tja, det er vist mere hip som hap, det var det i hvert fald da jeg
brugte dem indtil for ca. 2½ år siden.

> PS Hvordan er Cybercity at være kunde hos?

Jeg har nu haft ADSL hos Cybercity i snart 2 år, og før det havde jeg
ISDN fastpris i ca. et halvt år. Jeg har været meget tilfreds hele
vejen igennem.

--
Jacob - www.bunk.cc
Never tell a lie unless it is absolutely convenient.