2,5 meter campingvogne
Fra : Tommy Hansen

Dato : 24-02-02 11:16

Hej campister.
Da det nu er tilladt med 2,5 meter brede campingvogne i Danmark har jeg
fulgt debatten om dette på DCU's Campister Imellem og set at Per Neslein på
campingferie.dk har oprettet en afstemning om hvilken bredde vogn folk vil
vælge næste gang de køber ny campingvogn.
Jeg har fået det indtryk man nu mener at alle kan spænde en sådan 2,5 meter
bred vogn efter en alm. mellemklassebil, men sandheden er at det er de
færreste mellemklassebiler i DK som må køre med den bredde, da bilen skal
være mindst 1,8 meter bred.
Jeg har derfor på min hjemmeside lavet en lille oversigt over bredder på en
del af de mest populære mellemklassebiler i Danmark.
Klik ind på http://home13.inet.tele.dk/kth og følg linket på forsiden.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : PHK

Dato : 25-02-02 09:45

"Tommy Hansen" <tommy.hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> del af de mest populære mellemklassebiler i Danmark.

Det ser ud til at få for få en god campingtrækker til en rimelig pris, så
skal vi alle køre Mondeo.

--
_
|_|