Program til editering af wav filer?
Fra : Falcon

Dato : 24-02-02 09:38

Jeg har rippet nogle numre fra cd til wav, men på nogle af dem er det
som om der er kommet ca 1/10 sek med af det næste nr, og det vil jeg
gerne klippe fra. Findes der et freeware prg der kan bruges til
formålet?

mvh
Falcon

Fra : Niels Overgård

Dato : 24-02-02 10:55

Hej
Goldwave skulle vist opfylde dit ønske, du finder den bl.a. på tucows.
mvh. Niels O`-_-´O

Fra : Carsten Buhl

Dato : 24-02-02 11:56

Hej Falcon,

på Ingeniørens shareware-side findes programmet Mobsoft jvf. beskrivelsen:

Hvis du har behov for at konvertere dine MP3-filer til wav-format
eller omvendt, så er dette programmet du mangler. Det kræver
kun få museklik og så er din fil konverteret. Samtidig har du
muligheden for at ændre oplysninger om kunstner og musik, hvis
det er påkrævet. Et smart, lille program.
Opdateret: 19/1/2001
Størrelse: 1,4 MB
Platform(e): Windows 95/98/NT
Prøveperiode: Udløber ikke
Pris: Gratis

Programmet kan hentes på: http://cph.ing.dk/shareware/bru_lyd.html

Med venlig hilsen

Carsten Buhl

Fra : Chris

Dato : 24-02-02 21:35

Audacity er en fin lille gratis, OpenSource editor til både WAV og
MP3.

http://audacity.sourceforge.net/

Hyggenygge
Chris