Ghostbusters DVD box lidt kedelig
Fra : Rhythm

Dato : 24-02-02 09:28

Det er ellers dælme noget af en forskel der er på Ghostbusters DVD boxen fra
Nordisk Film
(reg2).
På GB1 pladen er der tonsvis af ekstra materiale med på , hvilket jeg synnes
er lækkert , men
på GB2 pladen er der ikke en skid (sagt lige ud). Man har kun filmen GB2 ,
lidt undertekster
og valget mellem tysk eller engelsk sprog.
En folder med en masse info som jeg har ved mine andre DVD boxe
er der heller ikke engang med. Kedeligt.

Ved nogen af jer hvordan at de så ser ud ved GB Boxen region1 ?
For den der fra Nordisk Film er der godt nok ikke meget ved. Så hvis det ser
bedre ud
med reg1´eren køber jeg den istedet for og skiller mig af med den reg2´er.

Mvh
Rhythm

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 24-02-02 09:44

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> bedre ud
> med reg1´eren køber jeg den istedet for og skiller mig af med den reg2´er.

Fra www.dvdcompare.org.uk:

Ghostbusters
R1 CE - Columbia Tristar

Premiere "Live" Feature-Length Video Commentary
Storyboard, Split-Screen Comparison
DVD-ROM And Weblink
Production Photos, Conceptual Photos And Stills
Deleted Scenes
1999 Star Featurette
SFX Team Documentary
SFX Before And After (Multi Angles)
1984 Making-Of Featurette
Original Trailers
Production Notes
Subtitled Production Notes
3-D Animated Menus
English Subtitles
2.35:1 anamorphic NTSC
English Dolby Digital 5.1 format
Amaray Case

Ghostbusters 2
R1 - Columbia Tristar

Talent And Filmographies
Production Notes
Theatrical Trailers
English, Spanish, Portuguese, Mandarin, Korean, Cantonese, Thai Subtitles
2.35:1 anamorphic NTSC
English Dolby Digital 5.1 Format
Spanish Dolby Digital 2.0 Format
Portuguese Dolby Digital 1.0 Format
Amaray Case
Note - Cropped 4:3 Version Included

Der har du vist svaret. I R1 er der heller ikke gjort noget ud af 2'eren

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Rhythm

Dato : 24-02-02 09:48

> Der har du vist svaret. I R1 er der heller ikke gjort noget ud af 2'eren
>
> --
> Mvh
> Mikkel Selsøe Sørensen

Kedeligt.