er der nogen der har noget om dynspringere
Fra : tommy & laila

Dato : 24-02-02 04:18

dynspringere er ålekvappende ligende fisk som lever i mangroven
den har gæller men kan også optage luft igenem disse når den er på land
og det er så her mine spor stopper!!
det jeg mangler er alt om disse dyr/fisk (leve forhold)
jeg har chekket en masse sites uden det helt store så hvis der er nogen der
kan hjælpe mig
vil det være godt.
Mvh.Tommy.

---

Fra : Sofie

Dato : 24-02-02 13:31

"tommy & laila" <tbn@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det jeg mangler er alt om disse dyr/fisk (leve forhold)
> jeg har chekket en masse sites uden det helt store så hvis der er nogen

Hejsa.

Prøv denne her:
www.fishbase.com
og søg under mud skipper.
Du får godt nok kun en frem, men det kan
du til gengæld også bruge, tror jeg.
Ellers spørg igen.

Mvh.
Sofie