Silent Hunter 2
Fra : Shiva

Dato : 24-02-02 01:51

Hvordan styrer man , den lorte båd

Jeg kan kun sætte kursen nedenonder , mens man i det gode gamle spil kunne
bruge pile-tasterne
Det både man vel kunne gøre igen
Please help ,
jeg har faktisk ike spillet det endnu , selv om jeg var en af de første på
dagen , som købte det på Falconeer Alle

Jeg installerede det , blev lige nødt til at opgradere mit skærmkort , og
opdagede så at jeg ikke kunne styrer rundt i visual mode , med pile tasterne
,, surt show

-- Hvad gør i andre , ???? løber i ned i kommandoen , og plotter på kortet ,
og løber op igen ??

Hilsen
Kell Petersen
ICQ 56774779
Mail shiv@privat.dk

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 24-02-02 12:44

> Jeg kan kun sætte kursen nedenonder , mens man i det gode gamle spil kunne
> bruge pile-tasterne

Hej Kell

hvis du trykker på å drejer du roret 5 grader til bagbord (venstre) og på
tasten til højre for å drejer du roret 5 grader til styrbord (højre)
Mens trykker du Ctrl ned samtidig med at du trykker på disse drejer roret
helt til stybord eller bagbord.
du stiller roret i midterstilling ved at trykke på ø
periscope går op og ned ved "page up og page down"
men ellers tryk på F1 der får du hjælp.
du kan jo også prøve at læse din instruktions bog der står de samme
informationer i.

Hilsen Jørgen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 24-02-02 14:15

Bare lige en lille rundspørge...

Hvilken realisme % kører I med?

Synes 100% giver problemer

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 24-02-02 16:08

> Hvilken realisme % kører I med?
>
> Synes 100% giver problemer

50%

hvor langt er du nået i kampagne jeg er nået til "Fortres Europe" og
pludselig når jeg har sænket de både der skal til for at have fudlført.
starter convoyen pludselig forfra fra deres havne og jeg har alligevel ikke
sænket dem, så kan jeg sænke dem igen og igen skal lige siges at jeg har
unlimmetid ammo .

Hilsen Jørgen