I sku' se Lante .-)
Fra : Kate

Dato : 24-02-02 01:49

Hej

Her lige inden jeg skal i seng sidder jeg lige og skriver lidt
forskelligt. Uden jeg har tænkt over det er det åbenbart første gang
Lante oplever printeren på nært hold. Den har i hvert fald aldrig været
så interessant som lige før da jeg skrev et billede ud
Han sad hos mig og da printeren gik i gang var han ved at kravle ind i
den for at følge med og nu flere minutter senere sidder han stadig og
studerer den. Han var overhovedet ikke bange, bare forundret over lyden
og så det papir som langsomt kom til syne derinde. Sikke et grin jeg
lige fik

Kate

Fra : Majer

Dato : 24-02-02 09:55

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en meddelelse
> [...]
> studerer den. Han var overhovedet ikke bange, bare forundret over lyden
> og så det papir som langsomt kom til syne derinde. Sikke et grin jeg

Hej Kate!

Jamen printere er jo en fantastisk ting. Det synes Peter i hvertfald. Lige
meget hvor han er i huset, når vi starter med at printe, så kommer han
springene i fuld firspring. Men Han nøjes ikke med at kigge stille, han skal
helst have poten ind for at fange lyskilden, som kører frem og tilbage. Så
vi bliver desværre nødt til at lukke døren til computerværelset, når vi
printer vigitige dokumenter ud, eller billeder på rigtigt billedpapir, så
han ikke får ødelagt det, før det er tørt.

--
Majer

Peters fotoalbum:
http://home24.inet.tele.dk/majer/

Fra : Kate

Dato : 24-02-02 15:12

"Majer" <majer[NO-SPAM]@hansen.mail.dk> wrote in

> [...]
> vigitige dokumenter ud, eller billeder på rigtigt billedpapir, så
> han ikke får ødelagt det, før det er tørt.

Haha, jeg måtte også stoppe Lantes pote et par gange, jeg tror også at
han prøvede at fange blækpatronen
Jeg er stadig forundret over nogle af de ting han gør for jeg har
aldrig haft en kat som følger _så_ meget med i alt hvad jeg laver.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-02-02 10:38

Ja de er nogle sjove størrelser *G* Neo er også meget optaget af printeren
når den arbejder
Og lige som Majers Peter så kommer han spurtende, når vi starter
printeren.*fnis*

Gad vide hvad det er, som er så spændende?

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 24-02-02 11:02

Hej Kate
>I sku' se Lante?
Jamen, det skal vi jo også snart, og ikke at forglemme de 2 andre misser.

Hilsen Denise
Og Blonde der sover i sin hængekøje
Og Molly der sidder og guffer mad.
Og Dino der går og hyler fordi han skal på bakken, selv om jeg 2 gange har
sagt til ham "så gå dog ind og sk.."
Og Gizmo, udekatten, der først sov i solen på naturgasmåleren, og nu er
rykket over på
bilkøleren hvor han sover videre i en solstråle, med hovedet hvilende på
bilruden, dejlig
mæt efter det mad han fik her.
(Jeg påtænker at skaffe en MC, gud ved om han har tænkt sig at bruge den
også, for der
sætter jeg grænsen,- hmm, hvordan jeg så end kan stoppe ham ).

Fra : Kate

Dato : 24-02-02 15:17

"Denise" <daugbjerg@c.dkxxx> wrote in

> Hej Kate
> Jamen, det skal vi jo også snart, og ikke at forglemme de 2 andre
> misser.

Ja, det skal i. Okay hvis jeg skal være ærlig og realistisk er chancen
for at se Sofie nok nærmest ikke eksisterende da hun altid gemmer sig
når her er gæster, nogle gange ovenikøbet når hun kender demder er på
besøg. Hun er lidt fjollet nogle gange
Men Lante og Johan er jeg sikker på i nok skal få at se.

Kate