To numre, telefoner og computere på isdn?
Fra : Tom

Dato : 24-02-02 00:21

Hej!
Begynder spørgsmål:

Er det muligt at tilslutte to computere og to analoge telefoner på en isdn
linie via nt-boks, således at to personer kan have hvert deres nummer,
telefon og computer opkoblet. Der skal ikke være forbindelse de to computere
imellem?
Hvis ja, er det da svært at opsætte selv? - ja alt er jo relativt!!

Hilsen Tom

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-02 03:29

"Tom" <tom_h_40@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> linie via nt-boks, således at to personer kan have hvert deres nummer,
> telefon og computer opkoblet. Der skal ikke være forbindelse de to

Ja.

> Hvis ja, er det da svært at opsætte selv? - ja alt er jo relativt!!

Nej (det afhænger lidt af udstyret).

NT-boksen skal du have under alle omtændigheder. TA'ere og a/b-adaptere
købes separat.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : knud@berggreen.inval~

Dato : 24-02-02 11:18

at 2002-02-24 03:29:00, "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>
said: (Message-ID: <3c785030$0$56557$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>)

>"Tom" <tom_h_40@hotmail.com> wrote in message
>computere

>Ja.

Men ikke det hel samtidig da der som bekendt kun er to linier på en
ISDN-tilslutning. Dvs. at hvis den ene pc bruger begge linier, så kan
ingen anden bruge dem - hverken computer eller telefoner. Eller hvis en pc
og en telefon har forbindelse så kan den anden pc og den anden telefon
ikke.

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende

Fra : Torbenth

Dato : 24-02-02 17:08

Tom skrev i meddelelsen ...
> [...]
>linie via nt-boks, således at to personer kan have hvert deres nummer,
>telefon og computer opkoblet. Der skal ikke være forbindelse de to

Hej.

Der kan oprettes op til 6 ekstra numre på en ISDN forbindelse. Svjh koster
et ekstra nummer kr. 25,00/kvt i abonnement.
Ring til TDC ISDN og tal med dem.

Mvh.
Torben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-02-02 18:10

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
> Der kan oprettes op til 6 ekstra numre på en ISDN forbindelse.

Der kan være 8 MSN'er på en ISDN2 (BRI, p2mp)
I TDC sprog er det 1 Hovednummer og 7 Ekstranumre

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Torbenth

Dato : 24-02-02 19:11

Martin Højriis Kristensen skrev i meddelelsen
<3c791e4d$0$17210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Der kan være 8 MSN'er på en ISDN2 (BRI, p2mp)
>I TDC sprog er det 1 Hovednummer og 7 Ekstranumre
>
>--

Fint nok. Men jeg havde oplysningen fra TDC's hjemmeside. Lige før jeg
skrev.

Mvh.
Torben