Collateral Damage
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-02-02 00:06

Ikke noget mesterværk, men den er sgu i orden. Arnold er tilbage i
fin form.

Niels Søndergaard

Fra : Peter Fleinert

Dato : 24-02-02 12:00

"Niels Søndergaard" wrote
> Ikke noget mesterværk, men den er sgu i orden. Arnold er tilbage i
> fin form.
Korrekt. Den er god som afslappende underholdning.
Peter.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 24-02-02 18:54

> "Niels Søndergaard" wrote
> Korrekt. Den er god som afslappende underholdning.
> Peter.

Afslappende? Er der ikke folk der dør i den film?

Jeppe

Fra : Peter Fleinert

Dato : 24-02-02 19:36

> Afslappende? Er der ikke folk der dør i den film?

Jo da, men det er bestemt ikke en film der skal tænkes meget over. Det var
det jeg mente med afslappende.
Peter

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-02-02 23:05

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> skrev:

>Afslappende? Er der ikke folk der dør i den film?

Jo, masser. Det er en actionfilm!

Ser vi den politiske korrekthed stikke sit hæslige hoved frem her?
Niels Søndergaard

Fra : Jeppe Møller

Dato : 25-02-02 19:22

> Jo, masser. Det er en actionfilm!
>
> Ser vi den politiske korrekthed stikke sit hæslige hoved frem her?

Nej, blot den skønne danske ironi der ikke altid er så let oversættelig til
tekst.
Måske er jeg selv udsat for den i dette øjeblik!?!

/Jeppe