lukning af Win XP
Fra : Frants Johansen

Dato : 23-02-02 22:08

hvad er der galt når man vil lukke og den restarter ??

Fra : Bachelor

Dato : 24-02-02 00:14

"Frants Johansen" <fjohansen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3c7804a2$0$39855$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hvad er der galt når man vil lukke og den restarter ??

Sikkert en driver der ikke er kompatibel med XP
Du kan slå funktionen fra, og se hvor det går galt.
Pas på hvad du bruger af drivere og sørg for, at
dit hardware er kompatibel.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-02-02 23:02

Har du installeret Easy-Cd Creator? Det lavede nemlig l... i den ved
mig......

Fra : Frants Johansen

Dato : 25-02-02 09:16

ja det har du ret i - men det problem er løst ved at hente t
2 forskellige driver - det der lavede ged i det hos mig var min goe gamle HP
scanner som jeg var rigtig glad for
en Scanjet 5s -da jeg tog den fra samt softwaren
funkede det igen- der findes ingen driver hos HP til den
desværrer Frants