soltek 75KAV rev. E5 og bios update til 91~
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-02-02 21:35

Hejsa

På Solteks hjemmeside står der om den nyeste bios update:

-----
This BIOS version supports Athlon XP processors.

Notice: PCB Version should be F1 or later, which is printed on the corner of
component side, representing the engineering version of the board.
-----

Jeg ved godt at XP kun vil virke på rev. F1 og over, men betyder det, at
selve bios updaten ikke vil virke? Hvis ja, hvor kan jeg så finde en af de
lidt ældre?

mvh
Frank

Fra : Peter Møller

Dato : 23-02-02 21:54

Ja, det er rigtigt at BIOS ver.q9.1 kun virker fra og med rev. F1.
Jeg ved dog ikke om XP slet ikke vil virke på en af de ældre rev.
Men mangler du en af de ældre BIOS, - så har jeg da nogle liggende jeg kan
maile dig, - hvis det skulle have interesse.....

Mvh.
Peter Møller

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c77fc68$0$6928$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Jakob M

Dato : 25-02-02 02:22

"Peter Møller" <fam-moller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er rigtigt at BIOS ver.q9.1 kun virker fra og med rev. F1.

Nej, det er ikke rigtigt. Jeg har rev. E5 og BIOS ver q9.1 og det kører uden
problemer. Det der ikke virker er AthlonXP, jeg har prøvet.

Mvh
Jakob

Fra : Peter Møller

Dato : 25-02-02 22:12

Ja, men det var jo også det jeg svarede på, hvis du læser hele indlæget. !!

Mvh.
Peter Møller

Fra : Jakob M

Dato : 25-02-02 23:19

> Ja, men det var jo også det jeg svarede på, hvis du læser hele indlæget.
!!

Nå !. Man skal vist være synsk for at kunne forstå det.

Mvh
Jakob

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 26-02-02 20:29

> !!
>
> Nå !. Man skal vist være synsk for at kunne forstå det.

Hmm, ja Peter, så forstår jeg heller ikke dit indlæg...

Men det er rart at vide at det virker. Tror også jeg har E5.

Frank