bessøgstæller driller gæsteboggen driller
Fra : connie

Dato : 23-02-02 20:32

Hej

Er der nogen som vil kikke indenffor på min adr:
http://home19.inet.tele.dk/nicondoes
Og se hvad der er galt med tæller og gæstebog.
Gæstebogen virker og man kan skrive i den, men nogle af html er
også gået ud på selve siden?
Og tælleren virker ikke.
Connie
Ppå forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-02-02 18:11

"connie" <nicondoes@yahoo.dk> skrev...
> Er der nogen som vil kikke indenffor på min adr:
> http://home19.inet.tele.dk/nicondoes
> Og se hvad der er galt med tæller og gæstebog.

Din tæller virker ikke fordi linket til den ser således ud:
file:///C:/WINDOWS/Skrivebord/Prøve%2021/index.html?id=
Du har linket til en fil liggende på dit c-drev - og kaldt den noget med ø
(prøve) - ingen af delene dur...

Mht. din gæstebog, så tror jeg at du enten er kommet til at "pille" i koden,
eller også har du ikke sat den ind som html - ihvertfald mangler du linket
til at kunne se i gæstebogen også. Prøv at sætte koden fra The Guestbook ind
igen.

Mvh. Camilla