spil på netværk
Fra : Renè

Dato : 23-02-02 19:58

Hej Gr.
Jeg har en sat netværk op, på vores 3 pcer herhjemme, så alle 3 kan gå på
nettet, men problemet er at vi kan se hinanden og suge fra hinanden, men vi
kan ikke spille hverken lokalt eller på internet. Kan det være ip adrs eller
? jeg ved ikke ret meget om netværk så derfor prøver jeg jer.
min netværk består af Ticali Adsl - cisco 677 switch - hub - 3 pcer, håber
på et hurtigt svar, så børnene ikke er efter mig hele tiden.
på forhånd tak Renè

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-02-02 10:38

"Renè" <isl41718@tiscali.dk> skrev:
> Jeg har en sat netværk op, på vores 3 pcer herhjemme, så
> alle 3 kan gå på nettet, men problemet er at vi kan se
> hinanden og suge fra hinanden, men vi kan ikke spille
> hverken lokalt eller på internet.

Hvilke protokoller er installeret, hvilke protokoller kræver
spillene?

Hvilke spil er der evt. tale om?

Venligst
Mikael