soltek
Fra : reno

Dato : 23-02-02 09:05

Jeg har lige invisteret i et soltek sl-75kav-x bundkort, men kan ikke få det
til at virke.

Mit hardware:
soltek bundkort.
amd tb 800 mhz.
geforce 2 grafikkort med 32 mb ram.
512 mb. kingston ram (pc 133)
10 gb ibm hardisk.
netkort.
og 300 watts psu.

Det går godt med at starte op, men viser at min cpu er på 1066mhz ???.
jeg har fdisket og formateret, men kan ikke installere win me, win 98se
eller win xp.
Installationen går lige indtil at den har scandisket hd. så går den bare
tilbage til c:\ promten, og kommer ikke videre, og jeg har de rigtige kabler
og de er sat rigtig, selvom min hd er en ata 33 så burde den da nok kunne
køre med det kort eller hvad.
Hvad kan problemet være??

På forhånd tak.
mvh. reno

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 23-02-02 19:59

reno wrote:

> [...]
> har de rigtige kabler og de er sat rigtig, selvom min hd er en
> ata 33 så burde den da nok kunne køre med det kort eller hvad.
<snip>

Problemet er din ufrivillige overclocking, stil FSB'en til 100
MHz i stedet for 133 MHz, så går det nok noget bedre

Stil også dit ur...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : reno

Dato : 25-02-02 09:35

Mange tak for oplysningen det vil jeg prøve, jeg vender tilbage hvis det
ikke hjalp.
mvh reno

Fra : reno

Dato : 25-02-02 17:10